کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت توجه مدیران به ورزش کارمندان زن

29 مهر 1403 ساعت 8:43

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ورزش به خصوص در میان کارمندان دولت مغفول مانده است و لازم است تدابیری اندیشیده شود تا این قشر بتوانند از فرصت ورزش کردن که بسیار برای سلامت انان مفید فایده است استفاده کنند.


سید جلال نوربخش در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مسابقات ادارات دولتی در مرحله کشوری در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در استان برگزار شد و چهار بانوی برگزیده این رقابت‌ها به جهت شرکت در مرحله کشوری به مازندران اعزام شدند.

رئیس اداره رفاه و تربیت بدنی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین مسابقات ورزشی ویژه ادارات دولتی نیز در استان برگزار شد و یک نفر بانوی برگزیده این رقابت‌ها چهارم آبان ماه به جهت شرکت در مرحله کشوری مسابقات شنا به مشهد اعزام خواهد شد.

نوربخش تاکید کرد: این مسابقات ورزشی با هدف ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های دولتی به ویژه بانوان برگزار شد.

وی یادآور شد: ورزش به خصوص در میان کارمندان دولت مغفول مانده است و لازم است تدابیری اندیشیده شود تا این قشر بتوانند از فرصت ورزش کردن که بسیار برای سلامت انان مفید فایده است استفاده کنند.

گفتنی است؛ در راستای افزایش روحیه کارکنان و نشاط سازمانی و نظر به برگزاری مسابقات شنا، مدیران دستگاه‌های علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و شهرداری اقدام به اعزام نفرات برتر به مسابقات کشوری رشته شنا در شهر مشهد کرده‌اند.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58978

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58978/ضرورت-توجه-مدیران-ورزش-کارمندان-زن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir