کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

تخلف در پزشکی به حداقل برسد

26 مهر 1403 ساعت 10:51

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: تخلف در حوزه سلامت هرچقدر هم کوچک باشد باز زیاد است و لذا باید توجه شود که بروز تخلف در این حوزه به حداقل برسد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» محمد رزم صبح امروز در نشست با مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری و اعضاء هیأت مدیره نظام پزشکی استان اظهار کرد: دادگستری استان در جهت همکاری‌های مشترک فی مابین، بهترین نیروهای خود را برای همکاری با سازمان نظام پزشکی قرار داده است.

وی افزود: پزشکان نگاهبانان سلامت انسان‌ها هستند و انجام این وظیفه خطیر همت و شجاعت ویژه‌ای را می‌طلبد.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: زمانی که یک پزشک تخلفی مرتکب می‌شود نوع برخورد با وی نباید بگونه‌ای باشد که شجاعت برای ادامه دادن کار را از او سلب کند.

 رزم گفت: تخلف در حوزه سلامت هرچقدر هم کوچک باشد باز زیاد است و لذا باید توجه شود که بروز تخلف در این حوزه به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم آنکه حضور اعضاء هیأت مدیره و دادسرای انتظامی پزشکان در عرصه نظارت می‌تواند تخلفات احتمالی پزشکی را کاهش دهد اما لازم است کمیته‌ای با محوریت معاون دادستان مرکز استان تشکیل و از طریق تیم‌های بازرسی نتایج حاصله را گردآوری و مورد بررسی قرار دهد.

رئیس دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در برخی از مراجعات مردمی گاهاً گزارش‌هایی واصل شده مبنی بر اینکه برخی پزشکان در مطب‌های شخصی خود به سیستم بیمه متصل نیستند و یا از نگارش نسخه الکترونیکی خودداری می‌کنند.

رزم عنوان کرد: باید توجه داشت که گاهی عمل اشتباه یک فرد به پای همه افراد نوشته می‌شود و می‌تواند عملکرد کل مجموعه را زیر سوال ببرد و لذا نباید اجازه داد که تخلف یک نفر به وجهه و شأن و منزلت سایرین خدشه‌ای وارد سازد.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58945

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58945/تخلف-پزشکی-حداقل-برسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir