کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

جبهه مقاومت پیروز میدان است

23 مهر 1403 ساعت 13:07

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: امروز پرچم شهدا به دست رزمندگان جبهه مقاومت است و باید برای پیروزی مطلق آن‌ها و شکست و نابودی کامل اسرائیل دعا کنیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در دیدار با خانواده شهید سید اصغر حسینی چالشتری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه اظهار کرد: وظیفه‌داریم به خانواده شهدا سرکشی کنیم. از سال گذشته نیز رزمایش رهروان شهدا در سپاه آغازشده است.

وی تصریح کرد: از سال گذشته به مناسبت‌های مختلف ازجمله هفته دفاع مقدس، دیدار با 1500 خانواده شهید سهمیه  استان چهارمحال و بختیاری بوده که امسال هم با هماهنگی‌های انجام‌شده نزدیک به 2500 خانواده شهید سرکشی شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)، تصریح کرد: خداوند خود را جانشین شهید در خانواده شهدا عنوان داشته که به همین دلیل باید منزل خانواده شهدا را بیت‌الله بدانیم.

سردار اکبری، گفت: به همراه حاج‌آقای محمدی مسئول محترم دفتر مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خدمت رسیدیم تا سلامِ فرماندهی کل سپاه را خدمت شما ابلاغ کنیم.

وی همچنین خاطراتی از سال 62 و عملیات خیبر و رشادت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری را بیان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین  محمدرضا محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید اصغر حسینی چالشتری،اظهار داشت: امروز پرچم شهدا به دست رزمندگان جبهه مقاومت است و باید برای پیروزی مطلق آن‌ها و شکست و نابودی کامل اسرائیل دعا کنیم.

وی افزود: پدران و مادران شهدا در حقیقت دُرِّ کمیاب هستند و حضور در خانواده‌های ایثار برای اما افتخار است.

گفتنی است؛ برادران این شهید والامقام  نیز ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، خاطراتی پیرامون انس شهید سید اصغر حسینی با قرآن کریم از سن 8 سالگی را بیان کردند.

اهدای لوح سپاس به مادر شهید سید اصغر حسینی چالشتری پایان‌بخش این دیدار صمیمانه بود.

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 58907

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58907/جبهه-مقاومت-پیروز-میدان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir