کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛

یک رسانه قطری ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را لو داد

23 مهر 1403 ساعت 13:04

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در حالی فردا رو در روی هم قرار می گیرند که امیر قلعه‌نویی سه بازیکن خود را در این بازی در اختیار نخواهد داشت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از  خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، فردا سه شنبه ۲۴ مهر و در ورزشگاه راشد دبی رو در روی هم قرار می‌گیرند. ایران در گروه A، با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و شاگردان امیر قلعه نویی امیدوارند تا با پیروزی در این مسابقه و امتیاز از دست دادن تیم ملی ازبکستان مقابل امارات به صدر جدول این گروه صعود کنند.

امیر قلعه نویی در این بازی، صالح حردانی و سامان قدوس را به دلیل محرومیت و ابوالفضل جلالی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

سایت عرب زبان «eqraa-sports» ترکیب احتمالی دو تیم را به شرح زیر اعلام کرد.
ترکیب احتمالی تیم ملی قطر برای دیدار با ایران: مشعل برشام، جاسم جابر، بوعلام خوخی، لوکاس مندز، عبدالکریم حسن، محمد وعد، ابراهیم الحسن، ادمیلسون جونیور، اسماعیل محمد، معز علی و اکرام عفیف

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای دیدار با قطر: علیرضا بیرانوند، آریا یوسفی، شجاع خلیل زاده، علی نعمتی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، علی قلی زاده، محمد قربانی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و مهدی قایدی

دیدار ایران و قطر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت داوران ژاپنی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 58905

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58905/یک-رسانه-قطری-ترکیب-تیم-ملی-فوتبال-ایران-لو

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir