کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

منش پهلوانی بخش ناگسستنی از ورزش است

22 مهر 1403 ساعت 11:30

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک ورزشکار قهرمان و نام‌آور علاوه‌بر قدرت بدنی و‌ ورزش حرفه‌ای باید منش و روحیه پهلوانی را در خود پرورش دهد چراکه در کشور ایران اسلامی منش پهلوانی از ورزش ناگسستنی است.


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، آیین تجلیل از قهرمانان، نام‌آوران، پیشکسوتان، داوران و مربیان برتر شهرستان کیار برگزار شد.

 این مراسم با حضور سید شجاع زیلابی فرماندار شهرستان کیار، حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله زمانی امام جمعه شهرستان، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسئولان استانی و‌ شهرستانی برگزار و از قهرمانان پیشکسوتان، مربیان و داوران برتر شهرستان کیار با اهدای تندیس و جوایز تقدیر شد.

محمود سلیمی در این آئین، قهرمانان ورزشی را امید و غرور ملی برشمرد و اظهار کرد: یک ورزشکار قهرمان و نام‌آور علاوه‌بر قدرت بدنی و‌ ورزش حرفه‌ای باید منش و روحیه پهلوانی را در خود پرورش دهد چراکه در کشور ایران اسلامی منش پهلوانی از ورزش ناگسستنی است و یک بخش مهی از ورزش محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش در واقع سرمایه‌گذاری در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه نشاط اجتماعی است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات این قهرمانان ورزشی یک امر مهم است و نام‌آوران ورزشی با تلاش و پشتکار خود احساس غرور و امید را در دل مردم شهرستان کیار و کشور به وجود می‌آورند.

سلیمی با اشاره به درخشش برادران صمیمی در رشته پرتاپ دیسک در سطح جهانی بیان داشت: برادران صمیمی با همت، تلاش و عزم راسخ در زمین‌های خاکی شهرستان کیار به مقام‌های برتر المپیک دست یافتند و داریوش صمیمی نیز از این شهرستان یکی از مربیان برتر دو و میدانی در سطح کشور است.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58893

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58893/منش-پهلوانی-بخش-ناگسستنی-ورزش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir