:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - امدادرسانی به 6 حادثه دیده در محور بروجن به لردگان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خبر داد:

امدادرسانی به 6 حادثه دیده در محور بروجن به لردگان

22 مهر 1403 ساعت 9:08

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی نیروهای امدادی این جمعیت‌ به پنج حادثه دیده و یک مصدوم در محور بروجن به لردگان خبرداد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مسعود مثنوی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با اطلاع حضوری افراد، خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی مزدا دوکابین با یک‌دستگاه خودروی سواری پژو405 در محور بروجن به لردگان روبرو پایگاه گدارکبک دریافت شد.

وی‌افزود: پس از هماهنگی با مرکز هماهنگی عملیات بلافاصله نیروهای امدادی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و‌ نجات گدار کبک شهرستان بروجن به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروهای امدادی پس از رهاسازی افراد گرفتار در خودرو و ایمن‌سازی صحنه حادثه، مصدوم را به نیروهای ‌اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

انتهای خبر/1031ج
 


کد مطلب: 58889

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58889/امدادرسانی-6-حادثه-دیده-محور-بروجن-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir