کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع):

یکی از ابعاد جنگ ترکیبی، جنگ روانی می‌باشد

21 مهر 1403 ساعت 9:42

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع)گفت: باید مراقبت لازم نسبت به ناامن سازی روانی جامعه نیز از سوی مسئولان صورت پذیرد زیرا یکی از ابعاد جنگ ترکیبی، جنگ روانی می‌باشد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی صبح شنبه در گردهمایی سیاسی کارکنان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت گفت: بصیرت باید مالک گونه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به شخصیت سیاسی مالک اشتر اظهار کرد: توجه به مبانی قرآنی، روایات اهلبیت علیهم السلام و دیدگاه امامین انقلاب رمز موفقیت در داشتن بصیرت است.

وی با اشاره به آیه شریفه ۱۳۹ از سوره مبارکه آل عمران، به فراز و نشیب های جنگ احد در صدر اسلام اشاره کرد و افزود: پیروزی مؤمنین در گرو حفظ ایمان به خداست که توکل به خدا و تکیه بر خدا هم به واسطه آن ایجاد می شود و رهبر معظم انقلاب هم بر همین اساس پیش می روند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به مسایل منطقه و ضربه‌هایی که دشمن از جبهه مقاومت خورده ولی به خاطر بایکوت خبری منتشر نمی‌شود، گفت: القائات برخی جریاناتی که خودشان ترسیده‌اند و خودباخته‌اند باعث تحریف افکار عمومی می‌شود؛ اما باید در تحلیل مسایل به وقایع بلندمدت توجه کنیم و القای یأس و ناامیدی از سوی دشمنان و افراد ترسو را افشا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت یادآوری تاریخ انبیاء برای روشنگری افکار عمومی، تأکید کرد: خداوند در قرآن کریم وعده فرموده که صابرین را دوست دارد و پشتیبان آنهاست و در بحث جهاد و شهادت نیز اصل بر ناکام گذاشتن دشمن در رسیدن به هدفش است که هم در واقعه کربلا این موضوع را به خوبی می‌بینیم و هم این روزها با ایستادگیِ جبهه مقاومت، شاهد ناکامی دشمن صهیونیستی و نظام سلطه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی، بمباران وحشیانه مدارس، خانه‌های مسکونی مردم و کشتار مردم بیگناه و زنان و کودکان را ناشی از استیصال رژیم صهیونیستی دانست که دچار فروپاشی از درون و بیرون شده است و افزود: پیروزی از آنِ حزب الله است که توانسته جبهه صهیونیستی را در منطقه فلج کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: خطر سلطه طلبی صهیونیست‌ها باید در جامعه تبیین شود زیرا خوی برتری طلبی واستیلاجویی یک خطر بسیار بزرگ برای جامعه بشری به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: طرح کوچاندن اجباری مردم غزه از طرح‌های ننگین بود که دوهفته بعد از عملیات طوفان الاقصی قصد انجام آن را داشتند که عملیات رزمندگان حماس مانع از اجرای آن شد و باعث ناکامی جبهه استکبار جهانی و صهیونیست‌ها شد و نشان داد که جبهه مقاومت نه اهل سازش و نه اهل تسلیم است و همواره به دنبال احقاق حقوق مسلّم خویش هستند.

وی تصریح کرد: اگر حزب الله نبود، لبنان زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها قرار می‌گرفت و هرچند جبهه مقاومت شهدای عزیزی تقدیم کرده، اما دشمن را ناکام نموده و اقتدار خود را به دنیا ثابت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به سخنان سخیف برخی وادادگان و غرب زدگان درباره جبهه مقاومت و همچنین عملیات وعده صادق ۲، اظهار کرد: امروز همه ملیت‌ها و قومیت‌های مختلف در دنیا بر علیه رژیم صهیونیستی شده و بحث فلسطین جهانی شده است.

وی پرهیز از تعلل و شتاب زدگی به تعبیر مقام معظم رهبری را دو اصل برای پاسخگویی به دشمنان نظام اسلامی و جبهه مقاومت دانست و تأکید کرد: بایکوت کامل خبری نمی‌گذارد مردم از واقعیت‌های درون رژیم صهیونیستی آگاه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با تأکید بر این نکته که جبهه مقاومت متکی براشخاص نیست، اذعان داشت: امروز برای پیروزی در جنگ ترکیبی دشمنان باید با حفظ وحدت و اقدام و عمل به جای شعار و تعریف، در راستای خنثی سازی توطئه‌ها، القائات و شایعات و شبهات دشمنان بکوشیم و دولتمردان نیز هیچ وقفه‌ای در زمینه خدمت به مردم نداشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: القای تردید و بی تفاوتی نسبت حل مشکلات و خدمت به مردم به بهانه‌های واهی، یک خیانت است و باید مراقبت لازم نسبت به ناامن سازی روانی جامعه نیز از سوی مسئولان صورت پذیرد زیرا یکی از ابعاد جنگ ترکیبی، جنگ روانی می‌باشد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 58882

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58882/یکی-ابعاد-جنگ-ترکیبی-روانی-می-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir