:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - برگزاری اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجو‌معلم در شهرکرد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌و‌بختیاری خبر داد:

برگزاری اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجو‌معلم در شهرکرد

19 مهر 1403 ساعت 14:09

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری از برگزاری اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجو معلم در ۲۳ مهرماه سال جاری خبر داد.


به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، قربانعلی کریمی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجو معلم در چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۳:۵۷ با شعار محوری از جبهه تا دانشگاه سنگر یکی ست، در محل فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کنگره ملی شهدا دانشجو معلم از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده تصریح کرد: در ابتدا ۳۷ شهید دانشجو معلم در استان شناسایی شده بود که با بررسی مدارک و گرفتن تأییدیه‌های گوناگون تعداد این شهدا به تعداد ۵۷ شهید افزایش یافت.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: پس از پشت سر گذاشتن ۹ گام و برگزاری ۱۱ یادواره در سطح پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجو معلم در چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۳:۵۷ با شعار محوری از جبهه تا دانشگاه سنگر یکی ست، در محل فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

کریمی با اذعان بر اینکه برای این اجلاسیه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده بیان داشت: از سه جلد کتاب، سند لاله‌های شهدای دانشجومعلم استان و دو قطعه سرود تولیدی در برنامه رونمایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه کنگره شهدا دانشجومعلم به دنبال ایجاد آثار متنوع در رابطه با این شهدا است.

کریمی ادامه داد: شهید غلامرضا طادی و شهید بهزاد مهری دو شهید دانشجومعلم استان هستند و در رابطه با این دو شهید در این اجلاسیه دو جلد کتاب رونمایی می‌شود، همچنین ساخت مستند شهدای دانشجومعلم استان در دستور کار است.

انتهای خبر/۱۰۲۰چ


کد مطلب: 58870

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58870/برگزاری-اجلاسیه-۵۷-شهید-دانشجو-معلم-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir