کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

نیروی‌انتظامی جامعه‌ای امن برای مردم می‌خواهد

17 مهر 1403 ساعت 17:47

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ نظم و امنیت در هر جامعه‌ای می‌باشد و جامعه‌ای امن و آرام را برای زندگی و فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم می‌کند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، دیدار اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرکرد با فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت هفته فراجا انجام شد.

 
در این دیدار مصطفی حیدری اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ نظم و امنیت در هر جامعه‌ای می‌باشد؛ نیروی انتظامی کارآمد جامعه‌ای امن و آرام را برای زندگی و فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم می‌کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه همواره مدیون تلاش سبز پوشان نیرو انتظامی هستیم، بیان داشت: فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان و کشف مواد مخدر در چند مدت اخیر تلاش‌های ارزشمندی انجام داده و رضایت‌مندی خوبی در بین شهروندان ایجاد شده است.
 
وی مطرح کرد: تعامل و همکاری خوبی بین نماینده  ولی فقیه، استاندار و سایر دستگاه‌های امنیتی و قضایی در استان وجود دارد و این تعامل باعث حل بسیاری از مشکلات چهارمحال و بختیاری به ویژه در مرکز استان می‌شود.
 
حیدری به مشکل زمین‌های مقابل دانشگاه شهرکرد اشاره و مطرح کرد: ۳۲۵ نفر درگیر زمین‌های مقابل دانشگاه شهرکرد بودند که بعد از طی ۳۰ سال در مراحل پایانی حل این مشکل هستیم.
 
وی گفت: دو هزار و پانصد پلاک به صنایع حوضچه‌ای تعلق گرفت در این زمینه نیز مشکلات در حال حل شدن می‌باشد و امیدواریم خدمات خوبی برای مردمی که پایبند به نظام و ولایت هستند را داشته باشیم.

انس نیرو انتظامی با مردم کاهش جرایم را به دنبال دارد

در ادامه یوسف صادقی با بیان اینکه برخی پارک‌ها و مکان‌های عمومی محلی برای تجمع اشرار و هنجار شکنان شده و توزیع و مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در این مکان‌ها انجام می‌شود، مطرح کرد: تجمع اشرار  مزاحمت‌های زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌نماید از فرماندهی انتظامی برای اقدام مشترک با شهرداری شهرکرد درخواست همکاری می کنیم.
 
وی همچنین در ارتباط این نیروی مقتدر با مردم تأکید کرد و گفت:  اگر نیرو انتظامی با مردم و به خصوص جوانان‌، نوجوانان و دانش آموزان مأنوس باشد و مردم احساس کنند نیروی انتظامی جزئی از خودشان می‌باشد شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه و به دنبال آن کاهش جرم و جنایت در جامعه خواهیم بود.
 
نایب‌رئيس شورای اسلامی شهرکرد به ایجاد مزاحمت موتورسوارها در زمان تعطیلی مدارس دخترانه اشاره و بیان داشت: مزاحمت موتورسواران برای دختران، متأسفانه یکی از مشکلات رایج می‌باشد که تبعات روانی، اجتماعی و حتی جسمانی جدی به همراه دارد و شایسته است در این زمینه اقدامات لازم به عمل آید.
 
وی گفت: حمل سلاح سرد و قمه‌کشی در شهرکرد یکی دیگر از معضلات اجتماعی می‌باشد که نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌ها برای حل آن هستیم و باید ریشه یابی شود تا شاهد کاهش این معضل باشیم.

در ادامه خداکرم عباسی‌‌ دهکردی ضمن تبریک هفته نیرو انتظامی، اظهار کرد: مردم و نیروهای فعال در استان چهارمحال‌وبختیاری از پاک ترین مردم هستند و آمار جرایم به شدت نسبت به سایر نقاط کشور پایین‌تر است.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکرد گفت: کاهش جرم در شهرها نیازمند یک مشارکت همه جانبه و کار فرهنگی می باشد که با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه می‌توان به جامعه‌ای امن‌‌تر دست یافت.

انتهای خبر/۵۳۰ ب
 
 
 


کد مطلب: 58843

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58843/نیروی-انتظامی-جامعه-ای-امن-مردم-می-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir