کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازرس‌کل چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

لزوم راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری در چهارمحال‌وبختیاری

17 مهر 1403 ساعت 13:00

بازرس‌کل چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مجدد پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری در استان، گفت: عملکرد پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری در استان در سال‌های گذشته ضعیف بود.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سید مهدی تقوی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بسیاری از صادرکنندگان و تولیدکنندگان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار کرد: سازمان بازرسی یک نهاد نظارتی محسوب می‌شود و قدرت اجرایی ندارد.

بازرس‌کل چهارمحال و بختیاری افزود: برخی از مشکلات موجود در این استان ازجمله ناترازی انرژی یک مسئله ملی است و تصمیمات نیز باید در سطح ملی برای حل مشکل اخذ شود.

وی با بیان اینکه اگر در اجرای قوانین برخی مشکلات تنها مختص به چهارمحال و بختیاری است، می‌توان این مشکل را در سطح ملی پیگیری کرد، گفت: اگر مشکل یک واحد تولیدی در آن حوزه حل نشود، قطعا در آینده گریبان‌گیر سایر واحدهای تولیدی نیز می‌شود.

تقوی در خصوص مشکل رفع تعهد ارزی تولیدکنندگان و صادرکنندگان، بیان کرد: این مسئله در حیطه اختیارات بانک مرکزی است و نامه‌نگاری‌های سازمان بازرسی در این خصوص نتیجه نداشته است، پیشنهاد می‌شود اتاق بازرگانی با نامه‌نگاری به اتاق بازرگانی ایران و سپس بانک مرکزی برای اصلاح برخی سیاست‌ها اقدام شود.

بازرس‌کل چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مجدد پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری در استان، یادآور شد: عملکرد پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری در استان در سال‌های گذشته ضعیف بود.

وی در خصوص محدودیت‌های بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات تکلیفی، بیان کرد: باید تسهیلات به افرادی پرداخت شوند که توانایی انجام سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال را دارند.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58842

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58842/لزوم-راه-اندازی-پنجره-واحد-خدمات-سرمایه-گذاری-چهارمحال-وبختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir