کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت/

وعده صادق‌ ۲ نشان همدلی مردم با نظام جمهوری اسلامی است

16 مهر 1403 ساعت 12:15

اقتدار جمهوری اسلامی ایران در راستای وعده صادق ۲ نشان از صلابت و ایستادگی و در کنار هم بودن مردم با نظام مقدس جمهوری است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمد فرامرزی‌بابادی پژوهشگر و کارشناس ارشد حقوق خصوصی در یادداشتی نوشت: نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی در تمامی ابعاد در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و مردم مظلوم غزه و همچنین نقض حریم هوایی کشورها در معاهدات مختلف جهانی و بین‌الملی جرم انگاری شده است که جامعه جهانی باید در این راستا اقدام نموده و از این نقض آشکارجلوگیری کند.
 
مهم‌ترین مقوله در عملیات وعده صادق ۲ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، آیه شریفه 75 سوره نساء  در قرآن «وَ ما لَکمْ لا تُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیهِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْک وَلِیا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْک نَصیرا»، می‌فرماید: «چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد (ستمدیده ای) که می‌گویند: «پروردگارا! ما را از این شهر (مکه)، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!»

در کنار این موضوع نجات جان مردم ستم دیده و مظلوم از دست ستمگران یکی از وظایف شرعی، دینی و انسانی هر آزاده‌ای است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی حامی مظلوم و ستم دیده گان بوده و خواهد بود و از مهم‌ترین فریضه‌های عبادی یاری رساندن به مظلوم و مظلومان جهان است.

جمهوری اسلامی ایران با نشان دادن اقتدار خود از قلب ایران تا نواتیم، حیفا و تل آویو یادآور شد که ایران در هر زمان و مکان آماده نبرد علیه باطل بوده و هرگونه نقض هوایی و زمینی کشورمان را با سخت‌ترین شکل ممکن جواب خواهند داد.

می‌طلبد جامعه جهانی و بین‌اللملی پای کار آمده  و با تشکیل کارگروه‌های و کمپین‌های مختلف با هدف جلوگیری از هرگونه نسل‌کشی و هدف قرار دادن، کودکان، دانش‌آموزان، زنان و مردم بی دفاع و بیگناه به راه انداخته و ضمن محکوم نمودن نقض حقوق بشر  علیه رژیم کودکش صیهونیستی، به آرمان‌های بشر دوستانه و حقوق بشری نزدیک‌تر شوند.
 


کد مطلب: 58829

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58829/وعده-صادق-۲-نشان-همدلی-مردم-نظام-جمهوری-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir