کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیات اسکواش چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری 10 عنوان برنامه در روز اسکواش

15 مهر 1403 ساعت 11:30

رئیس هیات اسکواش چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت روز اسکواش برنامه‌ها و طرح‌های استعدادیابی، ایستگاه‌های نقاشی با موضوع اسکواش در راستای شناساندن رشته اسکواش به کودکان در مدارس و سطح پارک‌ها و فضای سبز شهرستان شهرکرد و فارسان اجرا می‌شود.


آرش محمدی نافچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز اسکواش برنامه‌ها و طرح‌های استعدادیابی، ایستگاه‌های نقاشی با موضوع اسکواش در راستای شناساندن رشته اسکواش به کودکان در مدارس و سطح  پارک‌ها و فضای سبز شهرستان شهرکرد و فارسان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز دوشنبه ۱۶ مهرماه با همکاری هیات‌های استان و کانون پرورش فکری شهرستان فارسان در بوستان  قلمستان این شهر ایستگاه نقاشی و رنگ‌آمیزی برپا می‌شود و در ۶ مدرسه شهرستان فارسان از قیبل مدرسه حضرت فاطمه (س)، علم  و ادب، اندیشه سبز، هوش برتر و امید مهر این شهرستان طرح استعدادیابی رشته اسکواش و غرفه نقاشی برگزار خواهد شد و به افراد برتر هدایای ارزنده اهدا می‌شود.

رئیس هیات اسکواش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز جمعه ۲۰ مهرماه در شهرکرد در بوستان و پارک‌های سطح شهر از قیبل پارک ورودی شهر، تهلیجان ایستگاه‌های نقاشی و رنگ‌آمیزی با موضوع اسکواش در راستای معرفی و شناساندن این رشته ورزشی در بین کودکان اجرا می‌شود.

محمدی ضمن دعوت از کلیه ورزشکاران و علاقمندان به رشته ورزشی اسکواش در استان بیان داشت: علاقمندان برای شرکت در طرح‌های استعدادیابی می‌توانند روز جمعه ۲۰ مهرماه حضور بهم رسانند.

وی با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی در مدارس و مهدکودک‌های شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: طرح استعدادیابی رشته اسکواش در مدارس شهرکرد نیز اجرایی خواهد شد و به شرکت‌کنندگان جوایز اهدا می‌شود.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58818

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58818/برگزاری-10-عنوان-برنامه-روز-اسکواش

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir