کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

لزوم اطلاع‌رسانی سرشماری کشاورزی به جامعه هدف

15 مهر 1403 ساعت 11:03

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاع‌رسانی به جامعه هدف کشاورزی داده شود تا در جریان شیوه، چگونگی و مهم‌تر از همه اهمیت سرشماری قرار گیرند.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی سرشماری عمومی کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم کشور آمار است و اگر این مهم وجود داشته باشد، می‌توانیم برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم که این مسئله در زمینه کشاورزی نیز اهمیت دوچندان دارد.
 
وی افزود: هر چقدر آمار دقیق و با حساب و کتاب باشد، برنامه‌ریزی‌ها دقیق‌تر خواهد شد و کمتر دچار مشکل خواهیم شد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای مسئولان و اعضای ستاد سرشماری عمومی کشاورزی در استان ابلاغ صادر شود، کمیته تشکیل و مصوبات پیگیری و دنبال شود.
 
حیدری عنوان کرد: دست‌اندرکاران انجام سرشماری باید آموزش دقیق ببینند، اگر این موضوع محقق نشود به جامعه هدف و آمار دقیق دست نخواهیم یافت.
 
وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید از کار ارزشمند سرشماری عمومی کشاورزی پشتیبانی کنند و مراقبت کنند آمار دقیق گرفته شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اطلاع‌رسانی به جامعه هدف کشاورزی داده شود تا در جریان شیوه، چگونگی و مهم‌تر از همه اهمیت سرشماری قرار گیرند.
 
حیدری بیان کرد: رسانه‌ها، نشریات، فضای مجازی و... قبل از آغاز آمارگیری باید افکار عمومی جامعه هدف سرشماری عمومی کشاورزی را آماده کنند، همه این مواردی که ذکر شد به‌صورت مشابه باید در شهرستان‌ها نیز انجام شود.
 
وی تاکید کرد: سرشمارس کشاورزی کار ارزشمندی است که می‌تواند در صرفه‌جویی و همچنین جذب منابع به استان اثر جدی داشته باشد.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 58817

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58817/لزوم-اطلاع-رسانی-سرشماری-کشاورزی-جامعه-هدف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir