کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه لردگان:

اسرائیل بداند ما عاشق نبرد با او هستیم

13 مهر 1403 ساعت 15:30

خطیب نماز جمعه شهرستان لردگان گفت: امروز قلب جهان اسلام در مصلی امام خمینی تهران میزند ، ما هم اینجا و دل در گرو آن جا داریم، امروز رهبر مجاهد، بصیر و شجاع ما یکبار دیگر ثابت کرد حقیتا فرزند خلف حیدر کرار است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « جهانبین نیوز » ، حجت الاسلام مجتبی محمدی امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری گفت: امروز قلب جهان اسلام در مصلی امام خمینی تهران میزند ، ما هم اینجا و دل در گرو آن جا داریم، امروز رهبر مجاهد، بصیر و شجاع ما یکبار دیگر ثابت کرد حقیتا فرزند خلف حیدر کرار است.
 
حجت الاسلام محمدی ضمن اشاره به تحولات اخیر در منطقه گفت : در حالی که ما مرز کشیده ایم و خود را برتر میدانیم و فارس و عرب میکنیم فرزندان خلف خمینی در لنبان ایستاده اند برای دفاع از انقلاب ، مجاهد کبیر سید حسن یک حجت است یک مکتب است و یک راه و مدرسه ، مثل حاج قاسم ، آنها شاگردان ممتاز مکتب خمینی کبیر هستند.
 
وی افزود : فرمان امام امت در جهاد برای آزادی قدس شریف حجت است، اما اینجا دلبستگی های ما کار دستمون میدهد ، ترس ها ، محبت‌ها ، وابستگی ها مانع تحقق فرمان ولی امر میشود ، گاهی خطرناک‌تر خواهد شد، هم مانع خودش هست و خودش کاری نمیکند هم مانع دیگران میشود، از ترس و از شدت وابستگی  اما آینده این داستان قطعا پیروز جبهه حق است.
 
خطیب نماز جمعه لردگان تصریح کرد: اما عزیزان هرچقدر هدف بزرگتر و والاتر سختی هم بیشتر، اگر هدف شد تحقق حکومت ولی الهی در عالم و حکومت حجت خدا پس هزاران هزار چون مایی فدای این راه شدن ارزش دارد، ما که ارزشی نداریم ، چون فاطمه ای ناموس الهی فدای آن گشته ، پس عرضه بداریم ای اسرایبل ما عاشق نبرد با تو هستیم.
 
وی ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی را تبریک عرض می کنیم ، نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است‌ ، نیروی انتظامی پیشانی و آبروی نظام است، ما در مسئله امنیت هیچ تعارفی نداریم، نباید اجازه دهیم امنیت خدشه دار شود ، شرطش این است که اجازه ندهیم نیروی های نظامی و انتظامی ما تضعیف شوند.کسانی که در این سالها تلاش کردند در فضای حقیقی خدشه به نیروهای حفظ امنیت ما کنند چه بخواهند چه نخواهند خیانت کرده ان  وخائن هستند.
 
حجت الاسلام محمدی در پایان گفت : نیروی انتظامی مظلوم است و مقتدر مظلوم است چرا که مثل خیلی از نیروهای نظامی دنیا نیست که با مردمش آنگونه برخورد کند، هر هفته هم شهید میدهد، در فضای مجازی و حقیقی هم مورد اتهام است ، هرجایی هم اتفاقی و درگیری شخصی این نیرو باید به صحنه بیاید، مقتدر است چرا که در کشوری با این پهناوری و با این همه دشمن محکم می ایستد و در اوج امنیت هستیم.
 
انتهای خبر / 630 ل
 


کد مطلب: 58795

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58795/اسرائیل-بداند-عاشق-نبرد-او-هستیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir