کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمنان با مقاومت سر سخت مواجه هستند

12 مهر 1403 ساعت 12:23

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان توطئه برای اشغال خاک اسلام کردند و هر ندای مخالف را کشتند و یا فریب دادند و اکنون با مقاومت سر سخت مواجه شدند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای غریب اسارت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهدا با قلب‌هایی سرشار از نور ایمان و محبت که وجودشان مملو از نورانیت و عشق به خدا بود به خدا پیوستند و نام و یادشان دل‌ها را خدایی و مجلس را معنوی کرده است.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: تمام مشکلات به وجود آمده از سوی دشمن می‌باشد که در سرزمین‌های اسلامی دخالت می‌کنند و با گماشدن عاملان خود مسلمانان را به جان هم می‌اندازند و جو دشمنی بین ملل مسلمان ایجاد می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهادت سید حسن نصر الله اشاره و یادآور شد: افتخارات بزرگی از اسلام و تشییع مرهون شیعیان جنوب لبنان است.
 
وی گفت: این همه خون که بر زمین ریخته می‌شود به دلیل حضور نامیمون، شوم و نجس دشمنان در میان مردم است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی افزود: دشمنان توطئه برای اشغال خاک اسلام کردند و هر ندای مخالف را کشتند و یا فریب دادند و اکنون با مقاومت سر سخت مواجه شدند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: نفرتی که بین ملت ایران و عراق ایجاد شد به دلیل آن بود که دشمنان صدام را فریب دادند و جنگ خانمان سوز بین این دو ملت ایجاد کردند، هزاران شهید از ملت ایران و عراق پر پر شدند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به استقبال مردم عراق از مردم ایران در اربعین اشاره و اظهار کرد: در اربعین مردم عراق مردم ایران را بسیار تکریم می‌کنند؛ ملل مسلمان بیش از پیش بیدار شوند و همه جهان اسلام با ارشادهای پیر روشن ضمیر و علم تشییع گوش دهند تا از زیر ستم دشمنان بیرون بیاییم.

در ادامه یادواره مهدی موسوی مدیر کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با این یادواره شمیم خوش ایثار و شهادت در استان پراکنده شد و از این فیض بهره مند شدیم.
 
وی بیان داشت: شناسنامه ویژه شهدای غریب را صادر و امروز به خانواده معظم شهدا تقدیم می‌شود.
 
موسوی افزود: در اداره ثبت احوال کل چهارمحال و بختیاری به جهت معرفی مفاخر و مشاهیر استان گنجینه مفاخر و مشاهیر را در استان ترتیب دادیم؛ ۱۵۰ سند هویتی در این گنجینه بیش از ۶۰ سند مربوط به شهدای شاخص، جوان تمرین شهید، شهدای مقاومت و… هستند.
 
مدیر کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بعد از این یادواره تمثال شهدا نیز در این گنجینه قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/۵۳۰ ب


کد مطلب: 58789

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58789/دشمنان-مقاومت-سر-سخت-مواجه-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir