کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کانون پرورشی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

شهرکرد میزبان مسابقات لیگ رباتیک

12 مهر 1403 ساعت 9:12

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات لیگ رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری روح الله واحد اظهار کرد: مسابقات لیگ رباتیک در سطح استان و باحضور دو گروه سنی کودک و نوجوان فردا جمعه برگزار می‌شود.

واحد گفت: این مسابقات که در این سطح برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، با هدف ارتقای مهارت‌های علمی و عملی کودکان و نوجوانان در عرصه فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

وی افزود: همه ساله در کارگاه‌های تابستانی فعالیت آموزش رباتیک برگزار می‌شود و با پایان تابستان این فعالیت نیز رها شده و به پایان می‌رسد و کودک، نوجوان و خانواده‌های آنان ثمره‌ی این کارگاه را به درستی درک نمی‌کنند.

وی تقویت مهارت‌های علمی و فنی شرکت کنندگان، آشنایی آنها با طراحی، ساخت و برنامه‌ریزی ربات‌ها، حل مسئله و کارگروهی را از دیگر اهداف این مسابقات اعلام کرد و گفت: پس از پایان مسابقات و در مرحله بعد از آن قصد داریم با تشکیل انجمن رباتیک، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند را تشویق کنیم تا به کنکاش و پژوهش در برنامه‌نویسی و ساخت ربات‌های پیشرفته‌تر بپردازند.

انتهای خبر/1020ج


کد مطلب: 58785

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58785/شهرکرد-میزبان-مسابقات-لیگ-رباتیک

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir