کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

ضرورت صیانت از نیروهای مسلح

11 مهر 1403 ساعت 9:22

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ آبرو، جان و مال مردم در دستان نیروهای مسلح است لذا صیانت و مراقبت از نیروهای مسلح بسیار ضروری و مهم می‌باشد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم فاطمی فاطمی نماینده جدید ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولین سازمان قضائی، با اشاره به ماهیت نظامیان در زمان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بیان مطالب خویش پرداخت.

وی افزود: حفظ آبرو، جان و مال مردم در دستان نیروهای مسلح است لذا صیانت و مراقبت از نیروهای مسلح بسیار ضروری و مهم می‌باشد و بایستی این کار با دقت و ظرافت خاص انجام گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: نیروهای مسلح آبروی اسلام و انقلاب هستند و حفظ و حراست از آن بستگی به میزان دقت، اشراف و نظارت سازمان قضائی نیروهای مسلح دارد.

روح اله کریمی رئیس سازمان استان نیز با بیان کلام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرمودند: اهمیت دستگاه قضائی بالاست و لیکن اهمیت سازمان قضائی نیروهای مسلح از آن هم بیشتر است چرا که شما با افرادی سر و کار دارید که امنیت جامعه و کشور در گرو آنهاست، به بیان مطالبی در خصوص اهمیت و جایگاه سازمان قضائی نیروهای مسلح پرداخت.

این مقام قضائی با اشاره به اصل ۱۵۶ قانون اساسی، اصل کار در سازمان قضائی را مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای آگاه‌سازی و توانمندسازی نیروهای مسلح استان ارائه کرد.

انتهای خبر/1020ج
 


کد مطلب: 58778

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58778/ضرورت-صیانت-نیروهای-مسلح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir