کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حبس در انتظار مسئول مجموعه بازی در شهر بلداجی

11 مهر 1403 ساعت 13:00

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازرسی به عمل آمده از مجموعه بازی مستقر در شهر بلداجی، تجهیزات بازی مستقر در این مکان به علت عدم انطباق با استانداردهای مربوطه، با دستور مقام قضایی مسئول مجموعه بازی در شهر بلداجی به 6 ماه حبس محکوم شد.


مهدی پژوهش در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در راستای استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در مجموعه‌های تفریحی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، بازرسان و کارشناسان اداره کل استاندارد استان طی بازرسی‌های ادواری، تجهیزات و وسایل بازی مستقر در این مجموعه‌های بازی را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی افزود: طی بازرسی به عمل آمده از مجموعه بازی مستقر در شهر بلداجی، تجهیزات بازی مستقر در این مکان به علت عدم انطباق با استانداردهای مربوطه، با دستور مقام قضایی مسئول مجموعه بازی در شهر بلداجی به 6 ماه حبس محکوم شد.

مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه تاکید کرد: بهره‌برداران و مالکان مجموعه‌های تفریحی لازم است پیش از بهره‌برداری از وسایل خود، نسبت به رفع نواقص موجود در مراکز تفریحی و اخذ مجوز بهره برداری از این اداره کل، اقدامات لازم را به عمل آورده و در زمان پایان مهلت اعتبار این مجوزها، نسبت به تمدید آن اقدام نمایند.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58775

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58775/حبس-انتظار-مسئول-مجموعه-بازی-شهر-بلداجی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir