کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس موسسه خطابه امیربیان قم:

اسلحه‌هایمان را بعد از نابودی اسرائیل زمین می‌گذاریم

11 مهر 1403 ساعت 12:59

رئیس موسسه خطابه امیربیان قم گفت: ما زمانی اسلحه‌هایمان را زمین می‌گذاریم که اسرائیل نباشد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیل « جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام علی کلاته ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و شهدای مقاومت در شهرکرد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق 2 عملیات بزرگی است که پیش چشم مردم دنیا به وقوع پیوست.
 
وی با اشاره به اینکه سست‌اراده‌ها و منافقان باید کنار بروند و آنان که اراده قوی دارند مانند مقام معظم رهبری بمانند تصریح کرد: در آخرالزمان فتنه‌ها افزایش می‌یابد و باید در این زمینه حواسمان را جمع کنیم.
 
رئیس موسسه خطابه امیربیان قم بیان داشت: ما زمانی اسلحه‌هایمان را زمین می‌گذاریم که اسرائیل نباشد، باید هر خانه، پایگاه و هیئت ستاد عملیاتی شود، جبهه مقاومت امروز نیاز به نیرو دارد.
 
کلاته با تاکید بر اینکه باید مراقب اخبار دروغی که در فضای مجازی دیده می‌شود، باشیم اضافه کرد: اخبار و اطلاعات منتشر شده در دنیای مجازی نیاز به تفکر دارد، دشمن به دنبال آن بود کنه شهادت‌هایی که باید مایه وحدت می‌شد را برای ایجاد تفرقه استفاده می‌کرد.
 
وی یادآور شد: ما فراموش نکردیم در زمان هشت سال دفاع مقدس چه اندازه شهید، جانباز، مفقودالاثر و... داشتیم، به برکت اراده آهنین جوانان آن روز بود که این مرز و بوم ماند و امروز سربلند و سرافراز است.
 
کلاته خاطرنشان کرد: اگر در عملیات شب گذشته مناطق مسکونی هدف قرار نگرفت به این دلیل بود که خودمان نخواستیم.
 
انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58774

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58774/اسلحه-هایمان-بعد-نابودی-اسرائیل-زمین-می-گذاریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir