کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی:

ترورها اختلالی در مسیر مقاومت ایجاد نمی‌کند

10 مهر 1403 ساعت 12:00

کارشناس مسائل سیاسی گفت: از ابتدای شکل‌گیری این رژیم سفاک از سال 1948 تا الان افراد زیادی در کوران این مبارزه از جبهه مقاومت، مانند حماس و حزب‌الله شهید شدند و این نشان از آن دارد که این ترورها اختلالی در مسیر ایجاد نمی‌کند.


علیرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: این موضوع که با توجه به اتفاقات رخ داده، آینده جبهه مقاومت و حزب‌الله چه خواهد شد اهمیت بالایی دارد.
 
وی تصریح کرد: اسرائیل و رژیم کودک‌کش در حال نزدیک شدن به نقطه پایانی خود است و چیزی برای از دست دادن ندارد، از همین‌رو همه نقاط قرمز را زیر پا می‌گذارد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: وقتی به تاریخ مقاومت نگاه کنیم، خواهیم دید از ابتدای شکل‌گیری این رژیم صهیونیستی از سال 1948 تا الان افراد زیادی در کوران این مبارزه از جبهه مقاومت، مانند حماس و حزب‌الله شهید شدند.
 
اسماعیلی اضافه کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی هم روزهای بسیار سختی مانند شهادت شهید باهنر، شهید بهشتی، رجایی و... را داشتیم و این نشان از آن دارد که این ترورها اختلالی در مسیر ایجاد نمی‌کند و افتی نداشته و نخواهیم داشت، گرچه از دست دادن این افراد ضرر بزرگی برای جبهه مقاومت است.
 
وی تاکید کرد: ساخت تشکیلاتی حزب‌الله بعد از بیش از 40 سال مبارزات مستمر با رژیم صهیونیستی به شدت قوی است و مقام معظم رهبری هم به این مضوع اشاره داشتند، ما شاهد بودیم بلافاصله بعد از شهادت سیدحسن نصرالله جانشین تعیین شده و فرمان حمله صادر شد، یعنی مسیر مبارزه لحظه‌ای سرد نمی‌شود.
 
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری آینده جبهه مقاومت با تفکر مقاومت رقم خواهد خورد، یقینا بعد از شهادت سیدحسن نصرالله تغییراتی در معادلات میدانی خواهیم داشت.
 
اسماعیلی یادآور شد: با انتقال جنگ از آسمان به زمین، زمینه برای پیروزی حزب‌الله فراهم می‌شود، چراکه حزب‌الله آشنایی کامل با منطقه داشته و می‌تواند از این امکان بهرمند شود.
 
وی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها اذعان داشت: نتانیاهو دو ماه پیش در سفر به آمریکا ایران را تهدید جهانی معرفی می‌کند و بلافاصله بعد از آن سه اتفاق مهم رقم خورد و ما شاهد ترور شهید فواد شکر در لبنان، ترور شهید اسماعیل هنیه در ایران و اقدامات تروریستی در عراق هستیم، که نشان از آن دارد که مجامع بین‌المللی به‌هیچ‌عنوان هدف جلوگیری از خوی وحشیانه این رژیم سفاک را ندارند و برای سرپا نگه داشتن این رژیم تلاش می‌کنند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: ما شاهد رفتارهای دوگانه از کشورهای دنیا هستیم، در غزه بعد گذشت قریب به یک سال 42 هزار نفر شهید شدند و سکوت مرگبار و تلخ مجامع بین‌المللی نشکست، همچنین نهادهای بین‌المللی فقط به صدور قطعنامه‌های صوری و بدون اثر اکتفا می‌کنند.
 
اسماعیلی عنوان داشت: ما در طول دوران دفاع مقدس این رفتارها را بارها دیدیم، در این دوران سازمان ملل 11 قطعنامه برای جلوگیری از جنگ صادر کرد، اما در طول یک سال حمله عراق به کویت، 40 قطعنامه صادر شد.
 
وی ادامه داد: مجامع بین‌المللی و به‌ویژه کشورهای عرب منطقه همه سکوت کردند که این سکوت نشانه تائید رفتار وحشیانه رژیم جعلی است، بعد از نابودی درصد بالایی از زیرساخت‌های غزه و شهادت بیش از 42 هزار نفر انسان بی‌گناه در غزه حالا رژیم صهیونیستی رو به سمت لبنان کرده و اگر در این کشور توفیقی داشته باشد، اهداف بعدی در سایر کشورهای مقاومت طراحی و اجرا خواهد شد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: برای اسرائیل هیچ خط قرمزی وجود ندارد و این رژیم درحال تحقق اهداف ارباب آمریکایی خود است، شهادت فرماندهان حزب‌الله با بمب، هواپیما، کمک اطلاعاتی، هزینه و پول آمریکایی اتفاق افتاد.
 
اسماعیلی بیان داشت: اتفاقات اخیر باعث بیداری ملت‌ها شد و ملت‌ها علیه دولت‌هایی که سکوت کردند، قیام می‌کنند و یقینا ثمره خون شهدای جبهه مقاومت، بیداری و فتح و نصر خواهد بود.
 
انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58764

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58764/ترورها-اختلالی-مسیر-مقاومت-ایجاد-نمی-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir