کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پمپاژ خون دلیری در رگ‌های جبهه مقاومت

9 مهر 1403 ساعت 10:16

استاد حوزه چهارمحال و بختیاری گفت: جبهه مقاومت خون دلیری در رگ‌هایش پمپاژ می‌شود و سیلی به پا می‌کند تا اسرائیل را نابود شود.


حجت الاسلام والمسلمین غلام‌عباس مولوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، ضمن عرض تسلیت دبیر کل حزب الله لبنان اظهار کرد: اسرائیل فقط به فلسطین بسنده نکرده و داعیه نیل تا فرات را دارد.

وی با بیان اینکه صهیونیست به دنبال نابودی بیت المقدس است، بیان داشت: صهیونیست دشمن خود را تشییع و شیعه اثنی‌عشری می‌داند؛ ما هم دشمن خود را می‌شناسیم که به دنبال نابودی دولت‌ها و ملت‌ها است.

استاد حوزه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی، ایران تصمیم گرفت مقابل تفکر صهیونیست بایستد و ایران هیچ جنگی را بعد از انقلاب راه‌اندازی نکرده و تنها در مقابل جنگ‌ها از خود دفاع کرده است.

وی به عملیات طوفان القصی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم مقاوم فلسطین و غزه که از همه جا محاصره بودند تصمیم گرفتند برای نجات خود کاری کنند و عملیات طوفان القصی را انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مولوی تصریح کرد: اسرائیل با کمک حامیانش که در رأس آن آمریکا قرار دارد این جنایات را انجام می‌دهد، حامیان اسرائیل انواع تجهیزات را به اسرائیل می‌دهند تا این رژیم منحوس که نفس‌های آخرش را می‌کشد سر پا نگه دارند.

وی تاکید کرد: با ترور شهید سید حسن نصر الله هیچ خللی در راهبرد جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند ترور این شخصیت‌ها آسیب زننده است اما نمی‌تواند تشکیلاتی را از بین ببرد و مقاومت خون دلیری در رگ‌هایش پمپاژ می‌شود و سیلی به پا می‌کند تا اسرائیل را نابود شود.

استاد حوزه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویش‌های منطقه و جبهه مقاومت شکل گرفته است و باید از حزب‌الله و جبهه مقاومت حمایت کنیم، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند مقاومت هزینه دارد، سازش هم هزینه داد اما به مراتب هزینه مقاومت کمتر است؛ سازش با دشمن عزت، آزادگی و مقاومت را از بین می‌برد، سازش حقارت را به دنبال دارد اما مقاومت در مقابل دشمن باعث عزت و سربلندی است.

وی مطرح کرد: اگر تفکر صهیونیست که به دنبال نیل و تا فرات است را بدانیم، متوجه می‌شویم که راهی جز نابودی اسرائیل این غده فساد وجود ندارد که حقوق بشر را نابود کرده و دم از حقوق بشر می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین مولوی گفت: اسرائیل سگ هاری است که قلاده پاره کرده باید در مقابلش بایستیم و قطعاً پیروزی برای حزب الله است.

انتهای خبر/۵۳۰ ب


کد مطلب: 58749

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58749/پمپاژ-خون-دلیری-رگ-های-جبهه-مقاومت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir