کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای اسلامی شهر اردل خبر داد:

تخصيص ۱۲۵ تن قير به بافت فرسوده اردل

7 مهر 1403 ساعت 13:30

عضو شورای اسلامی شهر اردل گفت: ۱۲۵ تن قير به شهرداری اردل، جهت آسفالت معابر بافت فرسوده با هدف بازآفريني شهری اين شهر اختصاص يافته است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، ياسر ظفريان در گفتگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: يکی از مشکلات بافت‌های فرسوده، وجود معابر خاکی و به تبع آن ايجاد شرايط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق است، لذا در جهت توسعه شهری، ايمنی در تردد مردم و رسيدن به استانداردهای مطلوب اقدامات ويژه‌ای در اين خصوص به‌عمل آمده است.

ظفريان  ادامه داد: در اين راستا با پيگيری‌های صورت گرفته در مرحله اول حدود ۱۲۵ تن قير به شهرداری اردل از سوی سازمان بازآفرينی شهری جهت آسفالت بافت فرسوده به شهرداری اختصاص يافته، که پس از انجام تشريفات ادارای روکش و آسفالت معابر بافت فرسوده شهر به‌زودی انجام می‌شود.

وی افزود: در سال‌های قبل اتفاقات خوبی توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در بافت فرسوده صورت گرفت و مردم در عقب‌نشينی‌ها و باز نمودن معابر کمال همکاری را داشتند که ماهم تشکر مي‌کنيم.

عضو شورای اسلامی شهر اردل گفت: انتظاری که هست مالکين محترم که خانه‌های مخروبه و قديمی دارند نسبت به عقب‌نشينی‌ها با شهرداری همکاری نمايند، اهالی بافت فرسوده و شهروندان عزيز اگر حفاری چاه‌های فاضلاب، لوله‌کشی گاز و آب و... دارند هرچه زودتر انجام دهند و نسبت به جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی اقدام نمايند که ايجاد مزاحمت برای دستگاه‌های پخش آسفالت نکنند.

انتهای خبر/570ه


کد مطلب: 58729

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58729/تخصيص-۱۲۵-تن-قير-بافت-فرسوده-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir