کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برای اعتلای چهارمحال و بختیاری تلاش کنیم

30 شهريور 1403 ساعت 11:52

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در کنار هم و با هم برای رشد و اعتلای معنوی و مادی استان چهارمحال و بختیاری تلاش کنیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی
«جهانبین نیوز» حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: در کنار هم و با هم برای رشد و اعتلای معنوی و مادی استان چهارمحال و بختیاری تلاش کنیم.

وی بیان داشت: از زحمات همه تشکر می‌کنم و با یک دنیا امید، آرزو و تضرع به سوی خداوند تبارک و تعالی در این راه قدم می‌گذاریم و همه با هم تلاش می‌کنیم.
امام جمعه شهرکرد گفت: فرزندان چهارمحال و بختیاری زیر سایه مقام معظم رهبری یک آینده‌ای روشن، با معنویت و مبارک را خواهند داشت.

وی خطاب به معاونت ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان همانند یک مبلغ فعال و زحمت‌کش است که در رده ائمه جمعه مراکز استان‌ها نظیر ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی درباره حکم انتصاب خود توسط رهبر معظم انقلاب گفت: در این حکم زحمات فداکارانه مردم استان، اخلاص، فداکاری‌های مردم در طی دوران انقلاب و جنگ در مسائل مختلف را دیده شده است.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: فرمان مقام معظم رهبری را بر روی چشم می‌گذاریم و خداوند توفیق دهد تا دستورات رهبر معظم انقلاب را تحقق ببخشیم و اطاعت امر کنیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 58649

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58649/اعتلای-چهارمحال-بختیاری-تلاش-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir