کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان خبر داد:

برگزاری بیش از 120 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

29 شهريور 1403 ساعت 14:26

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: مجموع برنامه‌های سپاه شهرستان فارسان در ایام هفته دفاع مقدس، بیش از 120 عنوان برنامه است که در قالب برنامه‌های ویژه و عمومی برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، علیرضا عربی در جمع خبرنگاران با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری رزمندگان و جانبازان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز شهداست.
 
وی تصریح کرد: در همین راستا در شهرستان فارسان برای ایام هفته دفاع مقدس بیش از 120 عنوان برنامه پیش‌بینی کرده که عمدتاً حول محور تکریم و تعظیم از خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان و ایثارگران می‌باشد.
 
عربی همچنین از اجرای بیش از 120 عنوان برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح فارسان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با هدف گرامیداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود، سپاه در شهرستان فارسان با شعار محوری در راه فتح قله‌ایم برنامه‌هایی را در هفته دفاع مقدس اجرا می‌کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های فرهنگی ورزشی ترویج فرهنگ شهید و شهادت از طریق یادواره‌های خانگی محله محور و یادواره‌های شهر و بخش می‌باشد، مسابقات فرهنگی و ورزشی بازسازی عملیات والفجر هشت در نمایشگاه‌هایی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود و کوه‌پیمایی و راهپیمایی خانوادگی در سطح شهرستان با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.
 
عربی خاطرنشان کرد: عمدتاً در هفته دفاع مقدس با هدف تحقق فرمان حضرت آقا مبنی‌بر عدم انقطاع نسلی، بین نسل دوران دفاع مقدس و نسل جدید که تمدن ساز هست، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
 
وی با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، از عموم مردم برای شرکت در این مراسم‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام/590پ


کد مطلب: 58643

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58643/برگزاری-بیش-120-عنوان-برنامه-هفته-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir