کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران:

فروش محصولات عشایر مشکل اصلی آنان است

29 شهريور 1403 ساعت 12:51

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: یکی از مشکلات بزرگ به‌ویژه در حوزه عشایر و صنایع کوچک و متوسط، فروش محصولات آنان است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمود نجفی، صبح امروز در همایش ظرفیت‌های اقتصادی اقوام و عشایر ایران زمین، اظهار کرد: یکی از مشکلات بزرگ به‌ویژه در حوزه عشایر و صنایع کوچک و متوسط، فروش محصولات آنان است.

وی افزود: تاسیس شرکت‌های EMC ضرورت دارد چراکه این قبیل مجموعه‌ها در حوزه صادرات و فروش محصولات داخلی کمک کننده هستند، می‌توان ۵۰ درصد سهم این قبیل شرکت‌ها به اتاق بازرگانی اختصاص داده شود و مابقی سهم ذی‌نفعان باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ادامه داد: روسیه به لحاظ منابعی چون نفت، گاز و... در ردیف اول کشورهای جهان قرار دارد، ایران در رتبه پنجم است و چین با آن وسعتی که دارد بعد از ایران قرار گرفته است، تا سال ۲.۳۵ هیچ کالایی که در ساخت آن از کربن استفاده شده باشد را  نمی‌توان صادر کرد. 

نجفی عرب عنوان کرد: هیچ راهی برای نمایش توانایی‌ها و استعدادهای استان‌های وجود ندارد جز اینکه برخی اختیارات ستادی به استان‌ها تفویض شود، برخی بخشنامه‌های که در ستادهای مرکزی در تهران تصویب می‌شوند در استان‌ها قابل اجرا نیستند.

انتهای خبر/۱۰۳۱


کد مطلب: 58641

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58641/فروش-محصولات-عشایر-مشکل-اصلی-آنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir