کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

کمیته امداد از مناطق آسیب‌خیز حمایت کند

28 شهريور 1403 ساعت 12:34

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود به لحاظ توانمندسازی مناطق و محله‌های آسیب‌خیز کمیته امداد امام خمینی (ره) ورود کند.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محسن مولوی صبح امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال در این استان حجم تعهد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) بالا است و از 13 هزار فرصت شغلی 3 هزار 800 فرصت، سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌باشد که 29 درصد تعهد اشتغال را شامل می‌شود.
 
وی تصریح کرد: اگر گسترش حمایت‌ها از کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زا دهک‌های یک تا پنج را پوشش دهد نیاز مردم را رفع کرده و رضایت مردم را در پی خواهد داشت.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از 50 درصد خانوارها در این استان در دهک اول و پنجم قرار دارند و حذف دو دهک چهار و پنج از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌تواند مانع از کاهش نرخ فقر شود.
 
مولوی اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که یک شرکت تعاونی فراگیر ملی را داشته باشیم که می‌تواند صددرصد کارکنانش از مددجویان کمیته امداد امام خمینی باشد و برای اجرای این طرح نیاز به کمک‌های ملی و سرمایه‌گذاری از سوی کمیته امداد داریم.
 
وی ادامه داد: برخی از مناطق در این استان آسیب‌خیز هستند و نیاز است بیشتر دیده شوند، اما وقتی دستگاه‌هایی غیر از کمیته امداد ورود می‌کنند با ضعف منابع مالی مواجه می‌شوند، بنابراین انتظار می‌رود به لحاظ توانمندسازی این مناطق و محله‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) ورود کند و این مناطق را در اولویت قرار دهد.
 
انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58622

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58622/کمیته-امداد-مناطق-آسیب-خیز-حمایت-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir