کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ مطرح کرد:

اجرای بیش از 74 برنامه درهفته دفاع مقدس

27 شهريور 1403 ساعت 11:55

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ از اجرای بیش از 74 برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد‌.


به گزارش پایگاه خبری "جهان‌بین نیوز" حسین‌قلی بدری‌بابادی ظهر امروز درحاشیه قرارگاه شهرستانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ارزش ومنزلت هشت ساله دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس، صحنۀ بروز حماسه ایثار و افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.
 
بدری‌بابادی اذعان داشت: دفاع مقدس خودباوری را در ملت ستمدیده‌ای که سالیان طولانی از سوی رژیم ستمشاهی غصب شده بود احیاء و اعتماد به نفس وعزّت و عظمت دینشان را شکوفا کرد.
 
وی با اشاره به اصل هویت دفاع مقدس افزود: وقتی ملت انقلابی ایران با اصل هویت‌یابی و اسلام‌خواهی و تأمین استقلال و امنیت ومنافع ملی درمقابل تمام دنیای کفر و استکبار ایستاد، جنگی نا برابر به نام جنگ شیعه و سنی برایران تحمیل کردند، اما امام امت با بصیرتی عمیق و فهمی مشترک به خوبی دریافتند که این جنگ بین اسلام و کفر است و اگر انقلاب اسلامی در این جولانگاه سرکوب شود دیگر اسلام از جای خود بلند نخواهد شد و از این جهت بود که دفاع ملت ایران «دفاع مقدس » نام گرفت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ بیان داشت: جنگ امروز بین مغزها و قلب‌ها است که باید برای نسل جوان با بهره‌گیری از خاطرات نهفته در سینه رزمندگان تببین کنیم.
 
بدری با اشاره به اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: درراستای زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهیدان وایثارگران ورزمندگان دفاع مقدس باهدف تبیین وانتقال مفاهیم اهداف هشت ساله دفاع مقدس ۷۴ برنامه درهفته گرامیداشت دفاع مقدس درسطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58609

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58609/اجرای-بیش-74-برنامه-درهفته-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir