کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز فراخوان ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی

25 شهريور 1403 ساعت 12:56

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان ثبت‌نام در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1403 آغاز شد.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مهراب جمال‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی، فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی با  محوریت سازمان توسعه تجارت ایران آغاز شده است.

وی تصریح کرد: صادرکنندگان متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال 1403 می‌توانند براساس معیارها و شاخص‌های مندرج در سامانه https://www.tpo.ir در این  فراخوان  نام‌نویسی کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از این ارزیابی و فراخوان، شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به‌عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال 1403 دربیست و هشتمین سال‌روز ملی صادرات است.

جمال‌پور از علاقمندان خواست از امروز با ثبت‌نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه، نسبت‌ به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی با بیان  اینکه امسال  فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی تنها از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، تاکید کرد: متقاضیان از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان خودداری کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام می‌پذیرد و فقط دریافت خوداظهاری گروه خدمات در فرصت بعدی اطلاع‌رسانی و انجام می‌شود.

جمال‌پور بیان داشت: مهلت نام‌نویسی غیرقابل تمدید است و پس‌ از پایان مهلت ثبت‌نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 58586

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58586/آغاز-فراخوان-ثبت-نام-صادرکنندگان-نمونه-ملی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir