کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری:

طرح قاضی در 30 مدرسه اجرا می‌شود

6 شهريور 1403 ساعت 9:45

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح قاضی در مدرسه در حداقل 30 مدرسه استان چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» سیدمحمد موسوی صبح امروز در جلسه‌ چگونگی اجرای طرح قاضی در مدرسه اظهار کرد: با محوریت دادگستری چهارمحال و بختیاری و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، از ابتدای مهرماه 1403، در حداقل 30 مدرسه، طرح قاضی در مدرسه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: تعداد 50 مدرسه از مدارس استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدرسه‌ هدف انتخاب شدند که این طرح در حداقل 30 مدرسه، اجرایی می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری از شناسایی قضات توانمند و مایل به حضور در این طرح خبر داد و گفت: استان چهارمحال و بختیاری، دارای 17 منطقه است که در نظر است این طرح در تمامی مناطق اجرایی شود.

موسوی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری، این طرح توسط دادگستری چهارمحال و بختیاری و با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر ماه سال جاری، مجدداً حضور قضات در مدارس از طریق برنامه‌ریزی و هماهنگی بهتر، پر رنگ‌تر خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را آشنایی جوانان با برخی قوانین کاربردی، تعریف رفتارهایی که جرم‌انگاری شده‌اند و جوانان از آنان آگاه نیستند، چگونگی کنترل خشم، پیشگیری از اعتیاد و ... دانست.

انتهای خبر/1031ج
 


کد مطلب: 58394

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58394/طرح-قاضی-30-مدرسه-اجرا-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir