کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار لردگان:

خبرنگاران سمبل حق طلبی هستند

21 مرداد 1403 ساعت 11:09

فرماندار لردگان گفت: خبرنگاران سمبل حق طلبی هستند ، که با نگاه دقیق و قلم روشن نور حقیقت را در جامعه انعکاس خواهند داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، منصور کریم زاده فرماندار شهرستان لردگان در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی ضمن گرامی داشت یاد شهدای خبرنگار گفت: جایگاه خبرنگاران در میدان خبر و رسانه بسیار والا و ضروری  بوده خبرنگاران در واقع افسران جهاد تبین می‌باشند.
 
وی افزود : خبرنگاران رسالت بسیار سنگینی دارند و باید اخبار درست و صادقانه به دست مردم برسانند و حق را بگویند و اجازه ندهند اخبار اشتباه به مردم برسد.
 
فرماندار لردگان با اشاره به نقش کلیدی خبرنگاران در کمک به دولت گفت: خبرنگاران طبق رسالتی که دارند باید به دولت کمک کنند تا مشکلات مردم حل شود ، خبرنگاران میتوانند با اشاعه اخبار اقدامات دولت به روند خدمات رسانی به مردم به دولت کمک کنند.
 
وی اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها باید دولت را نقد کنند اما نقد منصفانه و سازنده نه با توهین و لجن پراکنی ، یک خبرنگار مومن حتما می‌تواند اطلاعات خوبی در اختیار مردم قرار دهند.
 
 کریم زاده در پایان گفت: از خبرنگاران و فعلان فضای مجازی شهرستان چه در بحث آموزش و چه در بحث حمایت حقوقی و اعطا تسهیلات جهت توسعه کار حرفه ای خود و خرید تجیزات حمایت خواهیم کرد.
 
انتهای خبر / 630 ل
 
 


کد مطلب: 58235

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58235/خبرنگاران-سمبل-حق-طلبی-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir