کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

مردم لردگان باز هم در انتخابات حماسه‌ساز می‌شوند

3 تير 1403 ساعت 17:42

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) اچهارمحال و بختیاری شاخصه‌های یک انتخاب درست را تشریح کرد و گفت: مردم لردگان باز هم در صحنه انتخابات حماسه‌ساز می‌شوند.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز »‌، سردار علی افضلی ‌ظهر امروز در نشست بصیرتی در جمع کارکنان، بسیجیان و پیشکسوتان سپاه ناحیه لردگان ا‌ظهار کرد: در آستانه آزمون بزرگی قرار داریم و بار دیگر به یاری خدا و با بینش و بصیرت شما مردم حماسه‌ای دیگر را رغم خواهیم زد.
 
وی افزود : با وجود تبلیغات سوء دشمن و ناامید کردن مردم دیدید که چطور در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید جمهور مردم با حضور بی‌نظیر خود پاسخ دشمن را دادند.
 
افضلی گفت: این بحران‌ها بودند که ما توانستیم در دل آن‌ها از فرصت‌ها استفاده کنیم و دشمن گمان می‌برد که با شهادت رئیس جمهور همه چیز برای جمهوری اسلامی تمام شده است، اما با درایت رهبری عزیز و بیانات امیدوارکننده و بصیرت مردم ولایت‌مدار و نمایشی بی‌نظیر در مراسم تشییع شهدای خدمت، نقشه دشمن نقش بر آب شد.
 
وی افزود: همان‌طور که پیام عملیات وعده صادق به گوش تمام جهانیان رسید و قدرت نظامی ایران اسلامی را اثبات کرد، به امید خدا و با حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات بار دیگر حماسه‌سازی خواهیم کرد، چراکه دشمن قصد دارد نقش مردم را کم‌رنگ کند و انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهد.
 
جانشین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب گفت: رئیس جمهور آینده باید دارای شاخصه‌های ولایت‌مداری، روحیه جهادی و دل‌سوز مردم باشد، همان‌گونه که شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بودند.
 
وی در پایان گفت: از شما مردم فهیم لردگان می‌خواهم که با بصیرت و بینش خود یک انتخاب درست با شاخصه‌های بیان شده را همچون شهید جمهور داشته باشید.
 
انتهای پیام / 630 ل


کد مطلب: 57787

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57787/مردم-لردگان-باز-هم-انتخابات-حماسه-ساز-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir