کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همسر شهید غلامرضا کاووسی:

همه با رای خود سهمی در آبادانی کشور داریم

4 تير 1403 ساعت 6:00

همسر شهید غلامرضا کاووسی گفت: تک تک ما با رای خود می‌توانیم سهمی در آبادانی کشور داشته باشیم.


آمنه سمیع در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: متولد سال ۱۳۳۹، همسر شهید غلامرضا کاووسی فرمانده گردان یا زهرا (س)، که در ۲۳ اسفند ماه سال ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ به شهادت رسیدند؛ هستم.

وی تصریح کرد: در زمان شهادت همسرم سه فرزند یک ساله، چهار ساله و پنج ساله داشتم، سه برادرم هم در جنگ دوران دفاع مقدس به نام‌های عبدالله، ولی‌الله و قدرت‌الله سمیع در اوایل جنگ به شهادت رسیدند.

سمیع تاکید کرد: انتخابات مسئولیتی بر گردن ما است و عدم حضور در این صحنه ما را مدیون آن‌هایی که جانشان را برای این نظام فدا کردند، می‌کند، غیرمنصفانه است که ساده از انتخابات بگذریم و دو دستی مملکت را که بسیار گران برای ما حفظ شده، به دست کسانی بدهیم که کشور را به سمت و سویی ببرند، که خلاف سفارش شهدا است.

همسر شهید کاووسی بیان داشت: از اوایل انقلاب تا‌کنون انتخاب‌های زیادی داشیم، این یک وظیفه برای همه مردم می‌باشد، اهمیت شرکت در انتخابات با گذر از انتخابات قبلی، بیشتر نمایان شده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: مردم باید آگاهانه پای صندوق رای بروند و انتخاب کنند، لازم است نسبت به انتخابات احساس مسئولیت کرد تنها رای ما در سرنوشت خودمان موثر نیست، بلکه برای همه مردم ایران تاثیر‌گذار می‌باشد؛ اگر انتخاب غلط باشد تا قیامت مدیون کسانی هستیم که آگاهانه تصمیم گرفتند.

همسر شهید کاووسی تصریح کرد: تک تک ما با رای خود می‌توانیم سهمی در آبادانی کشور داشته باشیم؛ تمدن‌ساز و تاریخ‌ساز باشیم به شرط آنکه انتخاب درست داشته باشیم؛ انتخابات صرفاً یک حق نیست که بتوان از آن صرف‌نظر کرد، بلکه هر فردی برای پیشرفت جامعه مسئول است.

سمیع یادآور شد: برخی مجذوب فضای‌مجازی شدند و در انتخاب خود دچار سردرگمی شدند، سوابق اجرایی نامزدها را بررسی کنند و از افراد مورد اعتماد بپرسند؛ انتخاب خود را بسنجند که فرد مورد نظرشان در جهت ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتواند تلاش کند.

وی با اشاره به اهمیت رای مردم در عرصه بین‌الملل اذعان داشت: مشارکت حداکثری مردم باعث افزایش مقبولیت نظام می‌شود و رایزنی‌های بین‌المللی را در عرصه سیاست افزایش می‌دهد؛ افزایش وحدت و انسجام، افزایش اعتماد عمومی، کاهش فساد و... در پرتو انتخاب درست ما محقق می‌شود.

همسر شهید کاووسی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری با جهاد تبیین دیگران را آگاه کنیم تا بتوانیم در این برهه حساس با انتخاب اصلح مشکلات کشور را حل کنیم؛ همه باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند تا بتوانیم همانند گذشته یک حماسه بی‌نظیر را در هشتم تیرماه رقم بزنیم و به فرمایش مقام معظم رهبری کامل کننده بدرقه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی باشیم.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 57771

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57771/همه-رای-خود-سهمی-آبادانی-کشور-داریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir