کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگردان سینما:

چهارمحال و بختیاری ظرفیت بالای داستان نویسی دارد

22 خرداد 1403 ساعت 12:53

کارگردان فیلم کوتاه برنو گفت: چهارمحال و بختیاری سرزمینی با ظرفیت بالای داستان نویسی است که هنوز بسیاری از قصه‌های بکر به صورت فیلم ساخته نشده است.


محمد ثریا در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: نقطه طلایی یک فیلم و یک اتفاق، بانک اطلاعاتی است و استان چهارمحال و بختیاری داری یک بانک اطلاعاتی بسیار خوب از قصه است ولی متاسفانه هنوز بسیاری از این قصه‌ها کار نشده است.

وی افزود: فلکلورهای زیبای بختیاری کنار گذاشته شده و یکی از مهم‌ترین کار شما هنرمندان استان چهارمحال  و بختیاری زنده کردن این رسوم زیبای بختیاری و کنار گذاشتن رسم‌های غلط و آسیب‌زا در این قوم بزرگ است.

این کارگردان سینما ادامه داد: تنها راهی که می‌توان سینما را یاد گرفت دیدن فیلم است که دیدن فیلم خود دارای روش است و در بسیاری از مدارس مهم فیلم‌سازی دنیا این یک کلاس درس است که چگونه فیلم ببینید و چه فیلم‌هایی را ببینیی که در آینده برای فیلم‌سازی به آن‌ها کمک کند.

ثریا عنوان کرد: فیلم‌سازان استان چهارمحال و بختیاری از شخصیت‌های بسیار بزرگی برخوردارند که باید تلاش کنند برای این شخصیت‌های بی نظیر فیلم بسازند و این بزرگان را به نسل جدید معرفی کنند.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 57693

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57693/چهارمحال-بختیاری-ظرفیت-بالای-داستان-نویسی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir