کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاون پشتیبانی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی ارتقاء یابد

16 خرداد 1403 ساعت 12:34

سرپرست معاونت پشتیبانی و تامین نیروی انسانی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: کیفیت خدمات به ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی ارتقا یابد و رضایتمندی ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی مورد توجه باشگاه‌داران قرار گیرد.


مهراب ملک محمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی در سراسر چهارمحال و بختیاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: همزمان با افزایش کمیت و تعداد باشگاه‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری، کیفیت خدمات به ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی ارتقا یابد و بهبود کیفیت خدمات و کسب رضایتمندی ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی مورد توجه باشگاه‌داران قرار گیرد.

سرپرست معاونت پشتیبانی و تامین نیروی انسانی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم نظارت همه جانبه بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی و نحوه ارائه خدمات در این اماکن، ادامه داد: حفظ ارزش‌های اخلاقی و اسلامی لازمه فعالیت باشگاه‌های ورزشی است و مدیران این باشگاه‌ها باید طبق ضوابط و قانون فعالیت کنند و اصول اخلاقی در این امکان رعایت شود.

ملک‌محمدی عنوان کرد: اهتمام جدی و ساز و کارهای نظارتی لازم بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

وی بیان کرد: تسهیلات و وام‌های مربوط به باشگاه‌های ورزشی باید به افراد واجد شرایط پرداخت شود و زمینه توسعه باشگاه‌های ورزشی بیش از پیش فراهم شود.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 57638

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57638/کیفیت-خدمات-باشگاه-های-ورزشی-ارتقاء-یابد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir