کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره راه‌های روستایی راهداری چهارمحال و بختیاری:

روکش آسفالت محور بنو استکی بهسازی شد

25 ارديبهشت 1403 ساعت 12:52

رئیس اداره راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ یکی ازمحورهای گردشگری منطقه انجام شد.


علیرضا مالکی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ که یکی ازمحورهای گردشگری منطقه در استان و کشور است که با پیگیری متعدد مسئولان شهرستانی و استانی به طول 3 کیلومتر در حال اجرا است.

رئیس اداره راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این محور یکی از محورهای هدف گردشگری در استان است و در صورت تکمیل می‌تواند در رونق اقتصادی منطقه و رشد معیشت اقتصادی مردم شهرستان کوهرنگ و به‌تبع استان تاثیر به‌سزایی داشته باشد. 

مالکی ادامه داد: اعتبار این پروژه بهسازی روکش آسفالت بالغ بر 80 میلیارد ریال است که شامل خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و  اجرای اساسی تکمیل ابنیه فنی و روکش آسفالت است و حداقل 3 ماه اجرای این پروژه  به طول می‌انجامد.

وی عنوان کرد: با اجرای و تکمیل این محور علاوه بر کاهش زمان و مصرف سوخت و کاهش اصطلاک خودرو، تسریع در خدمات‌رسانی به 30 خانوار و مردم این روستا و روستاهای تابعه و گردشگران که این منطقه را به عنوان هدف گردشگری خود انتخاب می‌نمایند، هموار خواهد شد.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 57457

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57457/روکش-آسفالت-محور-بنو-استکی-بهسازی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir