کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرستان کوهرنگ:

نگذارید دشمنان هویت اسلامی را از بانوان دور کنند

24 ارديبهشت 1403 ساعت 10:21

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: امروز دشمنان تمام توان رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا دختران و زنان را از هویت اسلامی خود دور کنند.



حجت‌الاسلام والمسلمین ایوب محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: امروز دشمنان تمام توان رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا دختران و زنان را از هویت اسلامی خود دور کنند.

 وی با اشاره به توطئه رسانه‌ای دشمنان برای گرفتن هویت دختران و زنان تصریح کرد: باید از وجود با برکت حضرت معصومه (س) برای هویت بخشی به نجابت بانوان بهره برد.

امام جمعه کوهرنگ بیان داشت: دختران ما باید الگو خود را حضرت فاطمه معصومه (س) قرار دهند و فریب دشمن در فضاهای مجازی را نخورند و در این راه باید همگان اعم از والدین و مسئولان ضمن اطلاع‌رسانی از این خدعه دشمنان، به تربیت نسل اصلح آینده کشورمان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بابیان اینکه عشق و علاقه به امام رضا (ع) یک ظرفیت و سرمایه بزرگ است، گفت: با توجه به فرصت زمانی دهه کرامت باید از آن برای ترویج و توسعه فرهنگ کرامت استفاده کرد.

باید به مقام و منزلت دختران در جامعه اهمیت داده شود

حجت السلام محمدی گفت: وجود مبارک امام رضا (علیه السلام) و خواهر بزرگوارشان در کشور غیر از معنویت از لحاظ فرهنگی، معنوی، علمی و حتی اقتصادی برکات زیادی برای مسلمانان داشت.

وی خاطر نشان کرد: باید به مقام و منزلت دختران در جامعه اهمیت داده شود.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: دختران چه خوب فرزندانی هستند؛ بهترین فرزند، مهربان و نرمخو، مددکار و آماده کمک به خانواده، انیس محرم‌های خود، با برکت و علاقه مند به پاکیزگی.

وی با بیان اینکه اسلام برای دختران و زنان نقش اجتماعی هم قائل است، گفت: اینطور نیست که اسلام بخواهد زنان را در خانه محبوس کند، گواه این سخن اینکه وجود مقدس حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) در اجتماع زمان خود پررنگ و تاثیرگذار بوده است.

انتهای خبر/1020ج



 

 
 
 
 


کد مطلب: 57446

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57446/نگذارید-دشمنان-هویت-اسلامی-بانوان-دور-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir