مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در استان رسیدگی شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:
رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴
27 فروردين 1403 ساعت 9:11
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در استان رسیدگی شد.
فضلالله رحمتی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.
وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع گزارشهای دریافتی 5 هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و یک هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
رحمتی عنوان کرد: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ میتوانند از طریق نشانی اینترنتی124.ir شکایات خورد را بارگذاری کنند.
انتهای خبر/1031ج
کد مطلب: 57207