کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴

27 فروردين 1403 ساعت 9:11

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در استان رسیدگی شد.


فضل‌الله رحمتی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری  امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع گزارش‌های دریافتی 5 هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و یک هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.

رحمتی عنوان کرد: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی124.ir  شکایات خورد را بارگذاری کنند.

انتهای خبر/1031ج
 


کد مطلب: 57207

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57207/رسیدگی-۸۵-درصد-شکایات-مردمی-سامانه-۱۲۴

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir