کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

حضور فیلم‌سازان و عکاسان در جشنواره منطقه‌ای ساوالان

3 بهمن 1402 ساعت 12:44

رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سه فیلم‌ساز و دو عکاس استان در شصت و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر–ساوالان حاضر هستند.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، ناصر قائدی با بیان اینکه داوران بخش فیلم شصت ‌و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر-ساوالان پس از بررسی آثار رسیده، مجوز حضور در مرحله نهایی را برای 46 فیلم کوتاه در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی صادر کرده است، اظهار کرد: «کیکاووس» به کارگردانی حامد اصغرزاده مرغملکی از جمله تولیدات انجمن سینمای جوان استان است که در بخش داستانی این جشنواره حضور دارد.

وی افزود: «نیمه گمشده» به کارگردانی جمال اسکویی و «همه می‌خواهند به بهار برسند» به کارگردانی خدیجه مظلوم شهرکی نیز از دیگر آثار تولیدی در انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری است که در جمع هفت اثر پذیرفته شده بخش پویانمایی این جشنواره منطقه‌ای قرار گرفته‌اند.

قائدی ادامه داد: در بخش عکس شصت ‌و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر-ساوالان هم مریم آل‌مؤمن از عکاسان استان با ارائه دو تک عکس از زنان نمکی و دختر فوتبالیست توانسته است به بخش نهایی این جشنواره راه یابد.

رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: احمد تاجی دیگر هنرمند عکاس استان هم با مجموعه عکس‌های حنابندان در بخش عکس این جشنواره منطقه‌ای حضور دارد.

قائدی خاطرنشان کرد: شصت‌ و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشگین‌شهر-ساوالان از دوم بهمن به‌ میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر مشگین‌شهر و به دبیری امیر رجبی آغاز شده است و تا پنجم این ماه ادامه دارد.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 56398

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56398/حضور-فیلم-سازان-عکاسان-جشنواره-منطقه-ای-ساوالان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir