کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید الله داد شهبازی:

از ملت غیور ایران می‌خواهم که امام را تنها نگذارند

6 بهمن 1402 ساعت 0:05

از ملت غیور ایران می‌خواهم که امام را تنها نگذارند مثل اهل کوفه نباشند و همین‌طور جبهه‌ها را گرم نگهداری کنند تا جنگ باقی است.


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید الله داد شهبازی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسمه‌تعالی

بنام الله پاسدار خون شهیدان

و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیا و لکن لا تشعرون

کسی که درراه خدا کشته شد مرده مپندارید بلکه او زنده و جاوید است ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت.      

با درود و سلام به پیشوای یگانه اختر تابناک ولایت و امامت حضرت ولی‌عصر مهدی موعود (عج) و با درود بر نائب برحقش امام امت حضرت امام خمینی پیر دلسوز جماران و قلب تپنده ملت غیور ایران و مسلمانان جهان یگانه پرچم‌دار توحید و نبوت و با درود به خانواده‌های شهدا و مردم غیور و شهیدپرور ایران مخصوصاً پدر و مادرانی که زینب گونه و حسین (ع)  با دادن فرزندان خود اسلام را زنده می‌کنند و دین حضرت محمد (ع) را زنده و تا ظهور حضرت ولی‌عصر پایدار می‌دارند، با ایثار تک‌تک خون‌هایی که داده  و می‌دهند؛ و با درود به رزمندگانی که هرلحظه این انقلاب و این کشور اسلامی را محافظت می‌کنند و درخت نونهال اسلام را پایدار می‌دارند.  

به یاری خدای بزرگ و قادر متعال و با پرچم‌داری ولی‌عصر مهدی موعود (عج) می‌جنگند تا اسلام را در تمام جهان طنین افکنند و با درود بر مجروحین که با دادن خون در دفاع و آسایش خود را بی آسایش کشیدند مثل ائمه اطهار.(من الله توفیق)

در ضمن اینجانب الله داد شهبازی از ملت غیور ایران می‌خواهم که امام را تنها نگذارند مثل اهل کوفه نباشند و همین‌طور جبهه‌ها را گرم نگهداری کنند تا جنگ باقی است.

مخصوصاً فامیل خودم و پنج برادر دیگر دارم تنها وصیت من به آنان این است که دنباله‌رو دین اسلام باشند و امام را یاری کنند و اسلحه مرا زمین نگذارند و راه امام حسین (ع) را ادامه دهند تا فتنه در جهان از بین برود؛ و تا ظهور مهدی پرچم جمهوری اسلامی را زمین نگذارند تا اسلام باقی بماند.

دین خدا و تنها خدا را پرستش کنند و من در پایان مالی ندارم که بگویم به کسی بدهند به‌جز چند نوار مذهبی دارم که می‌گویم آن‌ها را داخل خانه‌مان همیشه روی ضبط بگذارند و چند تا از آن‌ها را به بسیج بدهند.

چند عدد کتاب است که من می‌خواهم برادرانم آن‌ها را به‌خوبی بخوانند و به‌درستی به روی آن‌ها عمل کنند و قرآن را بخوانند. در پایان وصیت‌نامه از خدا می‌خواهم که طول عمر امام عزیز را زیاد کند و اسلام را پیروز گرداند.(آمین یا رب‌العالمین)

عاشقان شهادت حسینی لبیک یا خمینی
15/11/64 الله داد شهبازی

انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 56386

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56386/ملت-غیور-ایران-می-خواهم-امام-تنها-نگذارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir