کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه:

تولید خوراک میگو در فرادانه روند صعودی گرفته است

17 دی 1402 ساعت 14:11

مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه گفت: شرکت فرادانه در سال ۱۴۰۱، ۵۰ هزار تن خوراک میگو تولید کرده و در واقع تا کنون توانسته است حدود ۶۰ درصد خوراک میگو ایران را تأمین کند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، امین اسدی مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از اینکه مراحل اولیه مطالعاتی و تحقیقاتی و طراحی محصول در واحد تحقیق و توسعه شرکت فرادانه انجام شد، این شرکت در سال ۱۳۹۲ به مرحله تولید رسید.

وی تصریح کرد: شرکت فرادانه با پیشینه درخشان خود در تولید خوراک ماهی پا به عرصه تولید خوراک میگو گذاشت و طبیعتا خوراک میگو تولید شده باید با استاندارد و ویژگی های متناسب با برند فرادانه به دست پرورش دهندگان می رسید. از این رو در سالهای 1393 و 1394 مراحل آزمون و خطا و رفع عیب های خوراک در مزارع مشارکتی این شرکت انجام گردید و در سال 1395با به روز رسانی خط تولید خوراک  پلت 3500 تن خوراک میگو تولید گردید و با استقبال مشتریان از این محصول روند افزایش تولید ادامه داشت به گونه ای که تولید این خوراک در سال 1401 به 50 هزار تن رسید که این عدد تامین کننده 60 درصد از خوراک میگوی مورد نیاز کشور بود. در سال 1402 به دلیل  بروز بیماری  «AHPND»، تولید  خوراک میگو کاهش پیدا کرد و به 35 هزار تن در سال  رسید.


وی با اذعان بر اینکه بازخوردهایی که از مزارع و از مشتریان گرفته می‌شد به بهبود کار ما کمک شایانی می نمود، گفت: این اتفاقات منجر به یک سری مطالعات و اصلاحاتی می‌شد که روز به روز به ما کمک می‌کرد که بتوانیم محصولی با کیفیت بسیار بالا تولید کنیم و همین امر موجب شد که امروز محصولات این شرکت با برندهای معروف دنیا رقابت می‌کند و قابل مقایسه است.

مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه به برپایی نمایشگاه خوراک آبزیان در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: بیشترین فروش خوراک میگو فرادانه در استان بوشهر است.
اسدی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد این محصول در استان بوشهر عرضه می‌شود گفت: بوشهر پر مصرف ترین استان در کشور در زمینه خوراک میگو  است و در همین راستا بیشترین محصولات شرکت فرادانه در این استان به فروش می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت فرادانه با محصولات متنوع و جدید در نمایشگاه بوشهر حضور پیدا می‌کند.

معرفی محصولات جدید شرکت فرادانه در نمایشگاه بوشهر

اسدی اذعان داشت: هدف ما از حضور در نمایشگاه بوشهر، معرفی محصولات جدید و متنوع است.

وی یادآور شد: این رویداد شیلاتی، مکانی برای هم فکری با حلقه‌های مختلف صنعت، از جمله پرورش دهندگان،مراکز تولید لارو، کارخاجات تولید خوراک، مراکز عمل اوری ،صادرکنندگان و همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی می‌باشد که بتوان به انسجام و عملکرد هرچه بهتر این صنعت کمک نمود.

اسدی اذعان داشت: ما با حضور خود در این نمایشگاه به دنبال این هستیم که بدانیم باید چه خدماتی را به مشتریان ارائه دهیم و چه نقص و ضعف‌هایی در کارمان وجود دارد و در بازار چه جایگاهی داریم.

وی تشریح کرد: یکی از مزیت‌هایی که شرکت فرادانه نسبت به بقیه شرکت‌ها دارد این است که کارشناس‌های مختلف به صورت شبانه روزی کار می‌کنند تا بتوانند کیفیت محصولات را بالا ببرند و تولید را افزایش دهند.

اسدی در پایان اذعان داشت: این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.
 


کد مطلب: 56235

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56235/تولید-خوراک-میگو-فرادانه-روند-صعودی-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir