کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار شهید رضا رحمانی شهرکی:

نکند به خواب بروید و یک موقع که کار از کار گذشت بیدار بشوید که دیگر فایده ندارد

15 دی 1402 ساعت 0:05

ای برادران و خواهران مواظب تمام کارها باشید به ریزریز مسائل توجه داشته باشید. نکند به خواب بروید و یک موقع که کار از کار گذشت بیدار بشوید که دیگر فایده ندارد. نکند موقعی بیدار بشوید که بی‌تفاوت‌ها، ضدانقلاب‌ها، کسانی که تعهد به اسلام ندارند، کسانی که از ترس اخراجی به مساجد می‌آیند بر شما مسلط شوند و کارها را قبضه کنند، تمام ادارات را بگیرند مدارس را بگیرند و بعد شما بیدار شوید.


به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار شهید رضا رحمانی شهرکی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
قال رسول‌الله (ص):
فوق کل بربر الاالشهاده فانه لیس فوقه بر.
بالاتر از هر نیکی، نیکی است مگر شهادت که بالاتر از خود ندارد.

مدعیان ایمان زیادند ولی مؤمنین اندک هستند.(امام خمینی)

درود بر منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسگری (عج) و باسلام بر ناخدای کشتی انقلاب امام امت و سلام بر امت شهیدپرور که فرزندانی چون شیر در دامن خود پرورش دادند و سلام و سلام بر خانواده شهدا که میوه درخت خویشتن را خوب به ثمر رساندند و آخر هم به معبود خویش تقدیم کردند و سلام بر رزمندگان همیشه جاوید، رزمندگانی که بی‌ریا و بی‌باک همچون رهبرشان علی (ع) می‌غرند و هیچ‌گاه پشت به دشمن نمی‌کنند و همیشه و همه‌جا باخدای خویش راز و نیاز می‌کنند و دین خدا را یاری می‌کنند.

روزها در میدان نبرد دشمن را از پای درمی‌آورند و شب‌ها عابدی خاضع سر به سجده می‌برند و خدای خود را شکر می‌کنند و آن‌قدر بر هوای نفس خویش غلبه دارند و آن‌قدر متواضع هستند که اکثراً در سفره‌شان نان خشک دیده می‌شود و این عزیزان هیچ موقع کفران نعمت نمی‌کنند و همیشه در زبانشان شکر گذاری خدا جاری است.

با اجازه امت شهیدپرور و بااراده خودم و با کمک الله وصیت خود را آغاز می‌کنم:

اول اینکه به تمام امت حزب‌الله و شهیدپرور هدفم را اعلام می‌دارم:

هدف از اینکه به سپاه رفتم و در سپاه جبهه رفتن را انتخاب کردم تنها هدفم الله و گسترش دین اسلام به رهبری امام خمینی بوده و هر که امام را یاری کند مثل این است که به امام حسین (ع) لبیک گفته و دین محمد (ص) را یاری کرده. از امت حزب‌الله می‌خواهم امام را یاری کنند و هیچ‌گاه و هیچ‌گاه از امام دست برندارند و دعاگوی او باشند. ای خواهران و برادران نماز را بپا دارید و از نماز گذاران باشید نکند خدائی ناکرده به مسجد بروید برای ریاکار، نکند به مسجد بروید و از دنیا و مادیات حرف بزنید آیا برادران تابه‌حال موقعی پیش‌آمده که دورهم جمع شوید و حرف از آخرت بزنید؟

هیچ موقعی پیش‌آمده بگوئید از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم؟ یا اینکه همیشه از دنیا و مادیات صحبت می‌کنید برادران به یاد خدا باشید تا خدا شمارا یاری کند همان‌طور که در آیه شریفه می‌فرماید:

الا بذکرالله تطمئن القلوب

و گذشته از مسائل عبادی‌ای برادران و خواهران در مسائل سیاسی شما باید آگاه باشید که خدائی ناکرده یک دقیقه غفلت کنید روزگارتان سیاه خواهد شد، شما باید در همه کارهایتان از امام عزیزمان پیروی کنید و ببینید امام چه می‌گوید چون اگر به سخنان امام گوش ندهید به زمین خواهید خورد چون امام حق است و مسئله دیگر که پیغمبر می‌فرماید: لا یولدغ المومن من حجرمرتین.

انسان مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود
آری ما فریب منافقان را خوردیم بنی‌صدر منافق هم‌زمانی بر ما حکومت کرد زیر اما به آن صورت آگاه نبودیم و از روحانیت مبارز مانند شهید مظلوم بهشتی، خامنه‌ای و رفسنجانی و دیگر روحانیت مبارز به نحو احسن اطاعت نکردیم موقعی که حوزه علمیه کاندید مشخص کرد بازهم ما به بنی‌صدر رأی دادیم و دیدید که چگونه به این کشور ضربه زد.

برادران ما باید تا آخر عمر پیرو امام باشیم ببینیم امام چه می‌گوید بال‌وپر امام چه می‌گویند و پیرو دستورات آن‌ها باشیم خدائی نکرده بعد از اینهمه شهید و مجروح و معلول بازهم از سوراخ‌های دیگر گزیده شویم که خدا از ما نخواهد گذشت.

ای برادران و خواهران مواظب تمام کارها باشید به ریزریز مسائل توجه داشته باشید نکند به خواب بروید و یک موقع که کار از کار گذشت بیدار بشوید که دیگر فایده ندارد.

نکند موقعی بیدار بشوید که بی‌تفاوت‌ها، ضدانقلاب‌ها، کسانی که تعهد به اسلام ندارند، کسانی که از ترس اخراجی به مساجد می‌آیند بر شما مسلط شوند و کارها را قبضه کنند، تمام ادارات را بگیرند مدارس را بگیرند و بعد شما بیدار شوید.

ای انسان‌های متعهد بیدارباشید و گوش‌به‌فرمان امام عزیز و روحانیت متعهد بدهید و با گام‌های استوار بر سر ضدانقلاب‌ها، بی‌تفاوت‌ها و دیگر مزدوران که می‌خواهند این انقلاب عظیم را از دور خارج کنند بزنید که نتوانند نفس بکشند. ان‌شاءالله

در اینجا لازم میدانم که از پدرومادر عزیزم قدردانی کنم و بگویم که خوشحالم که چنین فرزندی در دامان گرم خود پروراندید و خدا توفیق رفتن به جبهه و شهید شدن را به ما عطا کرد و امیدوارم که شما عزیزان این حقیر را ببخشید.

وصیت دیگر اینکه جسدم را به شهرک آوردند و خواستند در قبر بگذارند جسدم را روی دست بلند کنید بگذارید تمام مردم جسدم را ببینند که جزء چندتکه پارچه سفید بیش با خود ندارم، ای انسان‌ها وای کسانی که الآن جسدم را نگاه می‌کنید بیدارباشید و از خدا غافل نباشید که خدا از رگ گردن به خود انسان نزدیک‌تر است و مرا در گلستان شهدا دفن کنید و دو سنگ از محمدرضا و آیت‌الله در دو طرفم بگذارید.

و به قنبر علی برادرم می‌گویم که وصیت‌نامه‌ام را با صدای بلند و کوبنده بخواند که مردم بدانند ما اگر تماممان هم شهید بشویم بازهم باکی نداریم.رضا رحمانی شهرکی


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56192

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56192/نکند-خواب-بروید-یک-موقع-کار-گذشت-بیدار-بشوید-دیگر-فایده-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir