کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

36 مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

12 دی 1402 ساعت 10:04

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)گفت: هم‌زمان با نهضت خدمت مؤمنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توزیع 3 هزار بسته معیشتی، آزادی 12 زندانی و افتتاح 30 پروژه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، سردار علی محمد اکبری در حاشیه سی و ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه که همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بین نیازمندان استان توزیع می گردد، اظهار کرد: هم‌زمان با نهضت خدمت مؤمنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار اکبری افزود: به همین مناسبت 150 سری جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری که قبلاً در بانک اطلاعاتی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)  ثبت‌نام‌شده‌اند، توزیع می‌شود.

سردار اکبری گفت: همچنین 30 پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی در سطح استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود و تعداد 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد توسط مجموعه سپاه در این ایام آزاد می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، مبلغ یک هزار و 320 میلیارد تومان کمک در قالب رزمایش‌های کمک‌های مؤمنانه جمع‌آوری و بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع‌شده که جا دارد از مردم ولایتمدار، نهادهای حمایتی و فرمانده محترم کل سپاه و ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین تشکر کنم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) هم گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی که در این ایام افتتاح می‌شوند درزمینهٔ مسکن محرومان، جاده و غسالخانه است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی افزود: در برنامه‌های آتی نیز در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع)، ساخت مسکن مددجویان، آب‌رسانی شرب و کشاورزی، امنیت غذایی و سامان‌دهی حاشیه شهرها و ... را در دستور کارداریم.

وی با اشاره به توزیع 3 هزار بسته معیشتی در این روز بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری به یاد شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل؛ برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه، عدس، لپه می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی استان، اهدای 150 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، آزادسازی 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و افتتاح 30 پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی به همراه 3 هزار بسته معیشتی را در راستای نهضت خدمت مؤمنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم دانست که در استان چهارمحال و بختیاری تحت عنوان مرحله سی و ششم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار شد.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56172

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56172/36-مرحله-رزمایش-کمک-مؤمنانه-چهارمحال-بختیاری-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir