کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید منوچهر مهر پور:

با ایمان خواهید توانست در مقابل زورمندترین دشمن مبارزه کنید

11 دی 1402 ساعت 0:05

با نیروی ایمانی که دارید خواهید توانست در مقابل زورمندترین دشمن مبارزه کنید و مواظب نفس خود باشید و قوی‌ترین دشمن ما نفس خود انسان است که انسان هر وقت توانست بر نفس خویش غلبه کند بر همه دشمنان غلبه خواهد کرد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید منوچهر مهر پور در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به نام او که زینت زبان‌ها فریادگر جان‌ها نام اوست، به نام او که آسایش دل‌ها و آرامش کارها نام اوست، به نام او که روح  روح‌ها، مفتاح فتوح‌ها  نام اوست. به نام او که فرمان‌ها روان و حال‌ها بر نظام از نام اوست.
 
عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است

 دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است
 
باسلام و درود بر منجی عالم بشریت آقا امام زمان و بت‌شکن دوران ابراهیم زمان و درهم کوبنده مستکبران امام امت و به امید پیروزی رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل.

آنگاه‌که بر بلندی قله‌های استعمار تاریخ قامت برافراشته می‌نماییم بینشی ژرف بر آنچه انسان‌ها را گذشت نظاره‌گر می‌شویم، صفحاتی از آن ما و اما گریز بر توقف می‌سازد حساس‌ترین فرازهای این کتاب کهن که به‌عنوان نقاط عطف حیات انسانی تبلور می‌یابد مربوط است به‌حق و باطل و سپیدی و سیاهی و این حکایت قدمتی دیرینه دارد.

آن زمان که انسان پا به عرصه وجودی دنیا نهاد ابتدا همه یکی بودند و باهم می‌زیستند، اما دیری نپایید تمامی روابط و ضوابط گذشته درهم‌ریخته و متلاشی و بنیان و تقدم این گسستگی از آن زمان هویدا شد.
 
که فرزند آدم بر برادرش هم رواداشت و بدینسان نخستین ظالم و مظلوم تاریخ بر این صفحه تقابل ظهور یافتند و در این مسیر تداوم پیدا نمود و تا به این عصر وصلت یافت بیش از هشت سال آتش و خون، هشت سال حماسه و ایثار هشت سال عشق و دلدادگی، متجاوز از هشت سال دفاع مقدس و در این هشت سال پیر کهن تاریخ، این محرم اسرار و گنجینه پربها چه گفتنی‌هایی برایمان دارد و سراینده این حماسه چه موجودات مقربی و گزیدگان شایسته‌ای بودند؟
 
نام آن‌ها در ناموس انقلاب ما بسیار آشنا و مقدس است، آری او یار همیشه بیدار بسیجی است که سلاحی بلندتر از قامت کوچک و لاغر اما مقاومت نستوهش را بر دست گرفته است و نارنجکی در اسارتش است.

پس ای یاران همیشه بیدار بیایید تا ما هم مثل این بسیجیان باشیم و ایثار و عشق و دلدادگی در ما ظهور پیدا کند.

ای پدر و مادرم می‌دانم بعد از شهادت من شما بسیار ناراحت می‌شوید و اندوه شمارا فرامی‌گیرد، ولی بدانید و خوشحال باشید و خدا را شکر کنید، امانتی که خداوند متعال به شما داد توانستید با سرافرازی تقدیم به خود او بکنید و امیدوارم که مرا حلال کنید چون من فرزند خوبی برای شما نبودم و پدرم به اینکه اگر من رفتم به‌جای من هزاران هزار بسیجی عاشق است که آن‌ها مثل من دلباخته شهادت هستند و مادرم به تو وصیت می‌کنم همان‌طوری که تاکنون مادر نمونه‌ای برای من و دیگر فرزندانت بودی و بعد از من هم همان‌طور  باشی و مادر از  تو یک تقاضای دیگر دارم برادرانم را مثل من بار بیاور تا در قیامت پیش حضرت محمد (ص) و امام حسین (ع) و دیگر امامان سربلند باشند و از تو می‌خواهم که شیرت را بر من حلال کنی و امام را فراموش نکنید؛ اما برادرانم: وصیت من به شما این است که مواظب خودتان باشید نکند که خدای‌ناکرده شیطان شمارا گول بزند و به راه بد بروید.

مواظب زبان و دیدگان خود باشید و نگذارید پرچم اسلام و اسلحه من به زمین بیفتد و نماز و عبادت را فراموش نکنید؛ و در آخر ای همشهریان گرامی و امت حزب‌الله و هم‌کلاسی‌هایم من به‌عنوان یک فرد حقیر و گناهکار از شما تقاضا دارم که همیشه به یاد خدا و انقلاب و امام باشید و هیچ‌وقت از این سه غافل نشوید و تا  این  سه  رادارید  بدانید که همیشه و همه‌وقت و با نیروی ایمانی که دارید خواهید توانست در مقابل  زورمندترین دشمن  مبارزه کنید و مواظب نفس خود باشید و قوی‌ترین دشمن ما نفس خود انسان است که انسان هر وقت توانست بر نفس خویش غلبه کند بر همه دشمنان غلبه خواهد کرد و وصیت دیگر من که می‌توانم بکنم این است که از لحاظ مال دنیوی مقداری پول‌دارم که هرکجا خودتان صلاح دانستید صرف نمایید و برایم یک ماه نماز و روزه بگیرید.

 به امید پیروزی نور بر ظلمت.

24/11/13 وصیت‌نامه این حقیر منوچهر مهر پور.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56150

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56150/ایمان-خواهید-توانست-مقابل-زورمندترین-دشمن-مبارزه-کنید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir