کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید سلیمان شرافت:

انقلاب و حرکت اسلامی همیشه پیروز است

9 دی 1402 ساعت 0:00

شهید سلیمان شرافت در وصیتنامه خود می‌گوید: این انقلاب و این حرکت اسلامی پیروز است و هر که بخواهد مانع جلوی این حرکت بشود نابود می‌شود و به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید سلیمان شرافت در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

وصیت‌نامه

ان الذین قالوا ربنا الله استقاموا اخلاخوف علیهم ولا هم یحزنون.

آنان که گفته‌اند الله خدای ماست و پایداری کردند به‌راستی‌که باید نترسند و غمگین نشوند.

اینجانب سلیمان شرافت فرزند نظر علی وصیت می‌کنم که تا لحظه‌ای که خون در بدنم گردش می‌کند و نفسم برمی‌آید به امام امت خمینی بت‌شکن وفادارم و او را دوست می‌دارم و اگر درراه هدف او که به وجود آمدن یک جامعه توحید است به شهادت برسم هیچ باکی ندارم و به آرزوی خود رسیده‌ام اما به آن کوردلان سیه‌دل می‌گویم که این انقلاب و این حرکت اسلامی پیروز است و هر که بخواهد مانع جلوی این حرکت بشود نابود می‌شود و به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.

پدر و مادرم از شما می‌خواهم تحمل‌کنید داغ مرا و این شما بودید که خواستید من فرزند اسلام باشم و پیروی قرآن عمل کنم پس از شهادت من نباید نالان شوید.

از برادرانم و دوستانم می‌خواهم که قوی‌دل باشند و به شایعه‌های رادیو بیگانه و یا مزدوران داخلی توجه نکنند آن‌ها بر تضعیف روحیه ایرانی چیزی نمی‌خواهند.

 پدر عزیزم امیدوارم که اگر نافرمانی یا غفلتی در اوامر شما کردم مرا ببخشید و برایم دعا کنید من مقداری پول در بانک دارم که نذر کرده‌ام، آن پول را خرج ازدواج کنم حالا یا ازدواج خودم یا دیگری، اگر من شهید شدم و تو هم احتیاج نداری آن پول که خیلی ناچیز است خرج عروسی کسی بکن که نمی‌تواند ازدواج کند یعنی کسی که به پول احتیاج دارد به او بده.

برادر عزیزم فریدون می‌دانی که من رحمت قول دوچرخه داده‌ام اگر من نگرفتم بعد از من تو بگیر و ضمناً قبر من هر چه حقیر نزدیک‌تر باشد بهتر است.

والسلام
سلیمان شرافت
1360/10/05


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56132

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56132/انقلاب-حرکت-اسلامی-همیشه-پیروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir