کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید فاضل اسماعیلی:

کشور اسلامی زیر سایه ولایت رهبری و اداره می‌شود

8 دی 1402 ساعت 0:05

شهید فاضل اسماعیلی در وصیتنامه خود می‌گوید: کشور اسلامی زیر سایه ولایت رهبری و اداره می‌شود و دستور صادره کارها را و نیاز مسلمین را حل خواهد کرد.
 


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید فاضل اسماعیلی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

وصیت‌نامه‌ای نوشم در کمال صحت اسلامت و عقل اینجانب فاضل اسماعیلی فرزند مرحوم علی ضامن فرزند مرحوم ملأ محمد هاشم اسماعیلی.

یا ایها الذین آمنوا هل ادلکم علی تجاره تنجیکم من عذاب الیم تومنون بالله و رسوله وتجاهدون فی سبیل الله باموالکم وانفسکم ذالکم خیرولکم ان کنتم تعلمون ای کسانی که ایمان آورده‌اید آیا حاضرید شمارا راهنمایی کنم و دلالت کنم به تجارتی که با تجارت‌ها و دادوستدهای دنیایی و قی داشته باشید چون داد و ستدهای دنیا با پول و مال با پول جنس با جنس و از این قبیل؛ اما خداوند رحمان تجارت و معامله را ارائه امتحان می‌دهد غیر از این یعنی تجارت دادن مال و جان در راه او و نجات از عذاب الهی.

اما نکته قابل‌توجه در آیه فوق، تکرار دوباره کلام ایمان است یک‌بار اشاره به اینکه‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید (؟) و اما اینک در این برهه از زمان این درب به روی این امت گشوده شده باب جهاد درراه اوفی سبیل الله دادن مال و جان و رهایی از عذاب آخرت و خدای را سپاس که درروی کره زمین در ایران متولد شدم و سپاس مجدد از درگاه احدیت که طول عمر داد تا این برهه از زمان را نیز درک کنیم.

در انقلاب اسلامی زندگی کنیم خدای را شکر و اما آن‌ها که رفتند کاری حسینی کردند و آن‌ها که ماندند کاری زینبی کنند دنبال خون سیدالشهدا اگر انسانی چون زینب کبری نبود شاید آن خون آن بازدهی حیاتی را نداشت پس وظیفه سنگین است هم راجع به زن ها وهم راجع به مردها که در آیه قرآن می‌خوانیم مردان خدا گروهی به شهادت رسیدند گروهی درنبرد وعده‌ای دیگر در انتظار و از مسیر مقرر هر کس در هر شرایط که توانست و وظیفه تشخیص داد و امر ولایت به او واجب است کشور اسلامی زیر سایه ولایت رهبری و اداره می‌شود و دستور صادره کارها را و نیاز مسلمین را حل خواهد کرد.

آنچه نوشته می‌شود تا زمانی که من هستم ضمانت اجرائی ندارد فقط می‌ماند بعد از من اما آنچه بده کارم به شرح زیرمی باشد.

1-مبلغ 20000 هزارتومان وجوهات تحویل شیخ اسماعیل می‌گردد/پرداخت گردید.

2-مبلغ 800 تومان به یحیی فرزند مراد جهت کارکرد اصفهان در تاریخ 27/2/67 پرداخت شد.

3-دوشاخه لوله 2/1 (یک‌دوم) به جمعه مولوی با 3 و... زانو و... پلیکا که خودش می‌داند.

4-قباله همسرم می‌باشد که خودش صاحب‌اختیار است هر کاری خواست انجام دهد.

و اما راجع به کار اصفهان -از طرف این حقیر خود حاجی‌آقا نورالله موسوی و سید حشمت و کلیه و هر چه گفتند قابل‌قبول برای شما باشد به بده کاری و طلبکاری.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56130

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56130/کشور-اسلامی-زیر-سایه-ولایت-رهبری-اداره-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir