کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید غریب وکیلی:

عزت است که مرگ ما شهادت درراه خدا باشد

6 دی 1402 ساعت 0:05

عزت است که مرگ ما شهادت درراه خدا باشد و اکنون‌که خدای عزوجل این توفیق را به ما داده از شما همسران و مادر گرامی تقاضا دارم که در مرگ من صبور باشید و مبادا خدای‌نکرده سروصدا کنید که دشمنان اسلام دلشاد شوند.


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید غریب وکیلی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان  و باسلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت  امام زمان (عج) و نائب برحقش خمینی کبیر و سلام و درود بر روان پاک شهیدان از شهدای کربلای حسینی تا شهدای کربلای بسیج سلام و درود بر ملت همیشه درصحنه و درود بر رزمندگان دلیر و پرتوان ایران اینجانب غریب وکیلی وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم.

ای خانواده عزیز و ای مادر مهربان می‌دانم که داغ من برای شما ناراحت‌کننده و باعث تأسف است ولی آخر تا کی باید در این دنیا که مانند یک چهاردیواری است می‌شود تحمل کرد و ما همگی امانتی هستیم که از طرف خدا به خانواده خود سپرده‌شده‌ایم و هر وقت خدا اراده کند این امانت را برمی‌گرداند و عاقبت همه ما مرگ است و چه خوشی و یا عزت است که مرگ ما شهادت درراه خدا باشد.

اکنون‌که خدای عزوجل این توفیق را به ما داده از شما همسران و مادر گرامی تقاضا دارم که در مرگ من صبور باشید و مبادا خدای‌نکرده سروصدا کنید که دشمنان اسلام دلشاد شوند و از این کار ما شهدا راضی نیستیم و شما ای نونهالان مصیب و مهدی عزیزم برای شما خیلی سخت است که در اول زندگی و حیات خود پدر و سرپرست را از دست بدهید.

ولی  باید بدانید که پدر و سرپرست همه ما خدا است و خدای مهربان و بزرگ  یار تمام ستم دیدگان و بینوایان است و از مردم دلیر و همیشه درصحنه می‌خواهم که همیشه و در همه حال امام را تنها نگذارند و گوش‌به‌فرمان امام امت باشند جبهه‌ها را خالی نکنند و انشاء الله آخرین ضربه‌های نهائی را بزنند و راه بسته کربلا را بازنمایید ان‌شاءالله.

خانه وزندگی را که سه دانگ آن ازملک  با نودوسه دانگ دیگر هم برای مصیب و مادرش باشد و از روی اسلام  با آن‌ها رفتار کنید و جنازه بنده را به امام‌زاده در مهیار اصفهان ببرید چون من این امام‌زاده را خواب‌دیده‌ام و برای من لباس سیاه نپوشید همسران من  اگر خواستند بعد از مرگ من شوهر کند اشکالی ندارد و من جلوگیری نمی‌کنم و اگر از کسی طلب یا بدهی دارم خودتان درست کنید. دیگر عرضی ندارم.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56104

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56104/عزت-مرگ-شهادت-درراه-خدا-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir