کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید اصغر خدادادی طاقانکی:

من باایمان و اعتقاد این راه را پذیرفته‌ام

5 دی 1402 ساعت 0:05

توای پدرومادر و برادر و خواهران و خانواده‌ام بیشتر از دیگران می‌بایستی تحمل مشکلات را پذیرا باشید و بیشتر از دیگران صبر و استقامت از خود نشان دهید و اصلاً هیچگونه اندوهی در خود راه ندهید زیرا که اینجانب باایمان و اعتقاد این راه را پذیرفته‌ام.


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید اصغر خدادادی طاقانکی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

اینجانب اصغر خدادادی طاقانکی بنا بر احساس وظیفه شرعی و با توجه به فرمایشات اخیر حضرت امام مبنی بر اینکه رفتن به جبهه واجب است و جهت یاری‌رساندن رزمندگان اسلام به جبهه آمدم زیرا که معتقد هستم این جنگ بین حق و باطل و جنگ کفر و اسلام است؛ و نشستن در کناری و تنها نظاره‌گر بودن گناه است؛ و الحمدالله این توفیق و سعادت را نصیبم کرد تا اینکه چند صباحی در کنار این عزیزان سنگرنشین باشم.

امید آن دارم سعادتی بس عظیم‌تر یعنی شهادت که سعادت ابدی را در آن می‌بینم خداوند انشاء الله نصیبم کند و اگر چنانچه این توفیق نصیبم گردید از کلیه دوستان و آشنایان برای شهادت بنده هیچگونه ناراحتی و غمی در دلشان رسوخ نکند، من‌جمله توای پدرومادر و برادر و خواهران و خانواده‌ام بیشتر از دیگران می‌بایستی تحمل مشکلات را پذیرا باشید و بیشتر از دیگران صبر و استقامت از خود نشان دهید و اصلاً هیچگونه اندوهی در خود راه ندهید زیرا که اینجانب باایمان و اعتقاد این راه را پذیرفته‌ام و شهادت را سعادت میدانم پس ناراحتی دیگران برای چه!؟

اما شما ای خواننده و شنونده وتوای برادری که در تشییع‌جنازه‌ام شرکت نموده‌ای از همگی شما می‌خواهم اگر چنانچه خدای‌ناکرده اختلافی و قصوری و... از بنده نسبت به شما سرزده و یا اینکه خدای‌ناکرده غیبتی و تهمتی و یا دروغی و... از پشت سر شما کرده‌ام، به لطف و بزرگی خودتان بنده را عفو کنید و برایم طلب آمرزش کنید.

در پایان بازهم می‌خواهم عرض کنم که نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین اسلام پایه‌گذاری شده و کمک و یاری بر هر نفر واجب و الزامی می‌باشد.

چنانچه کسی برخلاف این نظام عمل و یا اقدامی نماید باید بگویم عمل وی برخلاف قوانین اسلام بوده و یاری این نظام یاری اسلام و قران است پس اگر چنانچه خدای‌ناکرده قصوری از ما سرزده شاید بس باشد و تأمل بیشتر از این شایسته نباشد؛ زیرا که فردا دیگر خیلی دیر است و هیچ دلیلی نداریم که تا فردا زنده باشیم.

پس همین‌الان ان‌شاءالله پیش از پیش ایمان هامان را نسبت به اسلام و این نظام قوی‌تر و محکم‌تر نمایم.

ان‌شاءالله در جهت یاری قدم برداریم
 
والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته
 
8 اردیبهشت سال 65 مصادف با هیجدهم شعبان سال 1406 هجری قمری

انتهای پیام/1030ج
 


کد مطلب: 56102

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56102/باایمان-اعتقاد-این-راه-پذیرفته-ام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir