کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری:

طرح آبرسانی دهکهنه ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

2 دی 1402 ساعت 9:02

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آبرسانی دهکهنه پیشرفت ۹۷ درصدی دارد.


به گزارش «جهانبین نیوز»، محمد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری مردم منطقه و اختصاص یک لیتر بر ثانیه آب از چشمه، پروژه آبرسانی به روستای دهکهنه سررک به زودی تکمیل و  شبکه آب آشامیدنی آن روستا مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

وی افزود: در جهت محرومیت‌زدایی از چهره روستاهای دور دست در چهارمحال و بختیاری پروژه‌های آبرسانی در حال اجراست که از جمله آنها طرح تامین آب روستای دهکهنه سررک از توابع بخش کیار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اهالی این روستای فاقد آب با تلاش مسئولان و همچنین همکاری مردم خصوصا کشاورزان شریف روستای سونک به زودی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

کریمی پیشرفت فیزیکی این طرح آبرسانی را که پس از چندین سال پیگیری در دولت سیزدهم در حال تکمیل و آماده بهره‌برداری شده ۹۷ درصد اعلام نمود.

وی عنوان کرد: اجرای بیش از ۴ کیلومتر شبکه داخلی با لوله‌های ۹۰ ، ۷۵ و ۶۳ میلی متر پلی اتیلن، اجرای ۷۰۰ متر خط انتقال با لوله ۳ اینچ گالوانیزه، خاکبرداری و اجرای فونداسیون جای مخزن ذخیره آب، نصب مخزن ذخیره آب شرب ۵۰ مترمکعبی پلی اتیلن پیش ساخته، حفر چاهک جهت نصب پمپ شناور، تجهیز ایستگاه پمپاژ، خرید انشعاب برق و اجرای شبکه برق‌رسانی، نصب بیش از ۴۰ فقره انشعاب آب و...از جمله عملیات اجرایی این پروژه آبرسانی بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نامبرده اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌های آبرسانی روستایی را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام نمود.
 
انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 56082

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56082/طرح-آبرسانی-دهکهنه-۹۷-درصد-پیشرفت-فیزیکی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir