به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز-عباس بحريني افزود: وضعیت حضور متخصصان ، پزشکان اورژانس ، نیروهای درمانی وخدماتی ونحوه عملکرد آنان و وضعیت تریاژ بیماران در اورژانس بیمارستانه، آمادگی آمبولانس مراکز جهت ارایه خدمات به بیماران نیازمند وضعیت تجهیزات وآماده به کار بودن تجهیزات اورژانس ونحوه حضورمسئولین ومدیران بیمارستانی جهت نظارت بر خدمات اورژانس ها ، وجود وسایل رفاهی وامکانات مورد نیاز بیماران، رضایت مندی آنان ، نحوه تعین تکلیف وویزیت بیماران و....از جمله مواردی است که مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
به گفته وي، مراجعین ومسافران نوروزی مراجعه کننده به اورژانس بیمارستانها می توانند نظرات وشکایات خود را از طریق سامانه پیامک ۱۰۰۰۸۴۹۵۱۳۷ ویا از طریق شماره تلفن ۲۲۲۹۷۱۰ منعکس نمایند.