کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید الله قلی کیانی:

شیرینی شهادت درراه خدا با این لذات مادی دنیا قابل‌مقایسه نیست

2 دی 1402 ساعت 0:05

پدرومادر عزیزم از اینکه خداوند سبحان این منت را برمن نهاد سر به سجده نهید که فرزندی بزرگ کردید که افتخار معامله باخدا را داشتید که شیرینی شهادت درراه خدا با این لذات مادی و زودگذری دنیای فانی قابل‌مقایسه نیست.


به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید الله قلی کیانی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

بنا به وظیفه شرعی و کسب رضای خدا متن زیر را باایمان و اعتقاد کامل به‌عنوان وصیت‌نامه می‌نویسم.

الذین آمنوا و هاجروا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم الاعظم درجه عندالله واولئک هم الفائزون.

با درود و سلام خدمت آخرین ذخیره دایره امکان حضرت حجت ابن الحسن (عج) و نائب برحقش امام امت و با درود و سلام خدمت بر شهیدان راه حق و حقیقت که با نثار جان خود درخت پربار اسلام را آبیاری کردند اینجانب بنا به وظیفه شرعی و اطاعت از امر ولی‌فقیه به‌منظور یاری دین خدا پس از مدت‌ها انتظار خداوند این منت را برمن گذاشت تا توانستم درراه خدا هجرت کنم بامید اینکه پوینده راه شهیدان دین و قرآن که عاشقانه و مظلومانه به معبودشان پیوستند و به فوز عظیم شهادت نائل شدند باشم.

مرگ حق است پس چه‌بهتر که آن را چون حسین خود انتخاب کنیم و به سعادت ابدی برسیم.

ای پدرومادر عزیز و گرامی بر شما درود و سلام باد که برای من زحمات گرانی کشیدید و در این راه مرا یاری دادید از اینکه نتوانستم آن‌طور که باید و شایسته بود حق فرزندی را بجا آورم مرا ببخشید و از اینکه خداوند سبحان این منت را برمن نهاد سر به سجده نهید که فرزندی بزرگ کردید که افتخار معامله باخدا را داشتید که شیرینی شهادت درراه خدا با این لذات مادی و زودگذری دنیای فانی قابل‌مقایسه نیست و به این گفته خدا عمل کنید که الذین اذا اصابتتم مصیبه قالوا انا لله و اناالیه راجعون ان‌شاءالله که از این آزمایش الهی سرافراز و موفق به درآیید و از برادرانم هم حلالیت می‌طلبم و از آن‌ها خیلی عذر می‌خواهم که حق آن‌ها راهم ادا نکردم و همچنین از همسرم هم کمال تشکر رادارم و به او تبریک میگویم که همچنین شوهر و یا پسرعمو دارد و از او می‌خواهم که محسن را بزرگ کند و زینب وار در سنگر عبادت، عبادت کند و محسن را چنان تربیت کند که مثل قاسم ابوالفضل و علی‌اکبر وار به میدان درراه اسلام قدم بردارد.

از پدر و مادرم می‌خواهم که حقی که همسرم برمن دارد ازآنچه که من دارم اگر خواست به او بدهید و از رفتن او جلوگیری نکنید. اختیار را به خود همسرم بدهید و اگر خواست بماند و اگر هم خواست برود.

از همه شما اقوام و دوستان و آشنایان و خواهران و برادران حلالیت می‌طلبم و التماس دعا دارم. در ضمن 140 تومان هم به بسیج هرچگان بده کارم یک ماه هم روزه برایم بگیرید.  

جنازه مرا در گلستان شهداء هرچگان دفن کنید.

والسلام علی من اتبع الهدی
امام را دعا کنید-مهدی را صدا بزنید
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار.

الله قلی کیانی- 14/11/64 ساعت 10 صبح   
 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56068

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56068/شیرینی-شهادت-درراه-خدا-این-لذات-مادی-دنیا-قابل-مقایسه-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir